To trollunger + en spire Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hva skriver man på skjemaet når man skal ha to etternavn. Vil ha hans etternavn som hovednavn og mitt som mellomnavn. Etternavn: mitt og så hans eller hans og så mitt. Ble litt klønete - håper noen forstår hva jeg mener...
♥Snulder Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hans skal stå på samme linje som mellomnavn... Ditt som etternavn.
sveis Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Er det ingen rubrikk for mellomnavn? Man kan ha kun ett etternavn så lenge man ikke bruker bindestrek. Kun hans som skal stå på etternavn, og ditt på mellomnavn.
mamma til c og d Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Vet ikke om jeg forstår deg rett. Men jeg skrev hans etternavn i etternavn og mitt gamle i mellom navn. Heter da mitt som mellom og hans som (hoved) etternavn. Mener når jeg sjekket kan du kun ha begge som etternavn hvis du skriver de med binde strek. Håper det ble forståelig
♥Snulder Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Hehe.. miksa litt med hvem du ville ha som etternavn her;=) Hvis det ikke er linje for mellomnavn, så skriver du det på fornavn-linja... ala...Lise Helene Olsen.... Og deretter slekstnavnet du vil ha på etternavn-linja:=)
grå :) Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Er vel egen rubrikk for mellomnavn mener jeg. så bare å skrive det inn der
To trollunger + en spire Skrevet 18. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2007 Da har jeg det. Takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå