annie-77 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Kjempekjekke, om uhellet er ute blir ikke alt vått. Litt tykke bommullsbleier med et plastlag inni. Har bare sagt til tulla at det er truser, og kun 1 uhell på 14 dager. I b.hagen har hun kun brukt disse på formiddagen (ingen uhell) og så har de tatt på bleie når de skal ut. I natt har hun kun avenningstrusa på, og var så kry over og slippe den stikkete trusa :-) Ho er straks 2,5 år. Er så spente nå på om vi får henne tørr før neste baby kommer!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Bleieboden skal visst også ta inn disse snart - jeg gleder meg, for nå er snuppsi snart klar for å kaste bleia, tror jeg! Kjøper de heller fra Bleieboden for de har så mye annet fint jeg også har lyst på der;-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Så bra! Gleder meg til vi kommer dit, men poden på to er ikke så ivrig på doen ennå. Har uansett ikke så mye ambisjoner om å få ham tørr før babyen kommer, mange barn får jo tilbakefall på akkurat det når de får søsken. Da vil de også være litt mer "baby" og få oppmerksomhet :-). Planen her er å oppmuntre så godt vi kan og heller bruke storebrorstatusen for det den er verdt når babyen er kommet. Lykke til med avvenningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå