Gå til innhold

Gravid - men engstelig etter SA i sommer


Juniengel på vei

Anbefalte innlegg

Hei! Endelig gravid igjen, etter spontanabort i sommer - som kan ha vært svangerskap utenfor livmoren. Nå er jeg både veldig glad og veldig redd - for vil så gjerne at det skal gå bra, men etter det som skjedde i sommer er jeg livredd. Vil bare at tiden skal gå, nå er jeg 4,5 uke på vei - og føler at jeg ikke kan slappe av før det har gått minst tre måneder. Noen som har det som meg, som er engstelige etter SA eller andre negative opplevelser tidligere? Og noen som har noen tips til hvordan jeg kan slappe mer av? Jeg er så glad i barn, og har så inderlig lyst til at dette skal gå bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

 

Tror du skal inn på juliklubben 2008 jeg.. Ikke 2007.. Er nok ikke så mange som er her lenger..

 

Men, samtidig som jeg sier det vil jeg råde deg til å komme deg til lege og få henvisning til ultralyd, vis det er mulig du hadde en exu i sommer. Vis det var det du hadde kan det væra greit å få sjekka opp at ungen ligger der det skal nå. Vil anbefale deg å presse på litt, for ett sv.skap utenfor livmor går som oftest galt i uke 7. I allefall vis det ligger i egglederen, for den vil noen ganger til slutt briste. Har sjøl vært igjennom dette, og jeg har lest endel om det. Jeg får god oppfølging så jeg blir alltid sjekket tidlig når jeg blir gravid... Har bare en eggleder igjen.

 

Ellers er det ikke så mye man får gjort. Har mista en i uke 13 også, så jeg kjenner det at jeg er veldig spent dette sv.skapet. Men jeg tenker at vis det skulle gå galt igjen, er det nesten alltid en grunn til det.. Snakk med din lege, og forklar åssen du har det!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...