M-N & sassy-susie Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 hva har dere bestillt? å har dere vært fornøyd?? tips til nettsider kanskje? Kom over en nettbutikk, der de nyeste mod av nike sko kosta 38 dollar... å det e jo sånn ca. 1200.- billigere enn i norge... e det virkelig ikkje toll på varer fra kina?
Mogop fikk augustgutt Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 -og er det ekte varer?????
M-N & sassy-susie Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 ja, man kan allefall ikkje se forskjell på skoan....
mayaya Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 hehehe... er det for godt til å være sant, så er det vel gjerne det.
Espoir Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Mannen min bestiller alltid skjortene sine fra Hong Kong. Men han har vært der først og tatt mål. De er kjempefine og veldig billige. Det med toll vet jeg ikke. Det er godt mulig at de Nike-skoene er ekte, faktisk. Jeg har kjøpt ekte varer i Kina, men de har selvfølgelig masse fake også.
M-N & sassy-susie Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 ei venninna av meg bestillte 3 par, å betalte 900kr ink frakt å det ho trudde va toll... men når eg leste her på en tiligere tråd, så sto det der at det ikkje va toll på vara fra kina... kan ikkje skjønne at det stemme eg da... å ja, di skoan e prikk like originale sko!
M-N & sassy-susie Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 bestiller du fra ei enkel nettside da eller? ja alle sier at det er mange ulike fabrikker som poduserer akkurat di samme varene, men at prisene likavell kan variere... vetom folk som har vært i beijing å kjøpt seg klær, å bl.a btalte 250kr for en canadian goosejakke som i norge koste 4000.- å den e original...har selv sett den, å visst den til en butikkeier her som tar 3990 for samme jakka..
Espoir Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Han bestiller ikke fra en nettside, men fra en skredder han var og besøkte irl. Det kan jo godt hende det er tollfritak for varer fra Kina. Er det kke noen land som har det da, fordi man skal fremme handel osv med disse landene? U-land og sånn?
M-N & sassy-susie Skrevet 19. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2007 nej det vet eg ikkje.... men jævli bra om det ikkje e toll da
M-N & sassy-susie Skrevet 19. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2007 http://photo.163.com/photos/pickya/ her e nåb bilda over ka dem har....
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Jeg har bestilt fra DH-gate.com og aldri betalt verken moms eller toll. Og varene kommer rett på døren. Betaler gjennom Paypal, og EMS sender varene mine. De er stort sett billigst. Men varene skal produseres først og så tar det ca 5 dager fra de er produsert til du har dem. Men det er minimumsordre på 6 stk. Det er minuset.
M-N & sassy-susie Skrevet 19. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. november 2007 okei.. her e det ikkje no minimumsordre på den måten.. men totalvekta på pakken din bør være på 5 kg.. ellers kommer det porto i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå