annie-77 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Nå er det 18 dager siden jeg sist var på kontroll, og er nå i uke 37. Men denne uken er både legen min og jordmor bortreist, men skal ned og sjekke blodtrykk etc i morgen. Men skulle jo gjerne fått vie om baby ligger greit og om hodet har festet seg da.. Er min 2.grav. Går det ann og få en sjekk på fødepoliklinikken tro?? Hvor ofte går dere til kontroll nå?
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 har kontroll hver uke.Har hatt ukentig kontroll siden uke 35/36...
Tigermor. Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg var på kontroll i uke 34, skal igjen i uke 36, og deretter skal jeg til kontroll minimum en gang i uken fram til fødsel =) Får modningsakupunktur hos jordmor fra uke 37! Gleder meg =)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Jeg skal på kontroll i uke 35 (til torsdag). Deretter blir det hver uke fremover.. Hsr vært hver 14 dag nå de siste 2 gangene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå