Gå til innhold

Shit! Milla sovnet helt selv i kveld:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den FP-uroen som spiller rolige natta-sanger og som har lys i og viser figurer i taket. Det funket faen meg!!!!! Tror nesten ikke helt på det - er for godt til å være sant...men hun sovnet faktisk av seg selv! Ammet henne i ca en halvtime og la henne våken ned og tok på uroen. Gikk ned og hadde på babycallen. Hun lå lenge og "pratet" før det ble stille - litt syting, men absolutt langt fra gråting.

Håper dette er starten på en god trend:o)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er SÅ deilig når barna får sovnet av seg selv uten skriking!

Gode sjanser for at det er starten på en god trend, var iallefall var det sånn hos oss - litt smågrining innimellom men ikke så ille =)!

Skrevet

Det fortjener du jammen etter alt du har "holdt på med" i det siste!!!!!

Har lest flere av innleggene dine tjihi:-) Jeg krysser fingerne for deg jeg.......og håper det fortsetter! :-)))

Skrevet

Måtte bare kommentere: Så fint navn! Milla altså!

Skrevet

Å, så deilig!! Det unner jeg dere altså! Håper det fortsetter sånn. :o)

Klem

Skrevet

TAKK!!! Det er så deilig at jeg er helt på gråten:o))))) Håper bare det ikke er et engangstilfelle, for da blir jeg rimelig lei meg....

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ *misunnelig* Her gir vi opp kveld etter kveld etter en time hvor vi springer inn og putter inn tutten... men håper nå at det går seg til en vakker kveld!! Tar han inn i stua igjen, og ligger og smiler fint til oss. Nå nettopp lo han til meg for første gang!!!! =)=)=) Herlig lyd, da gjorde det likssom ikke så mye om at han ikke sovnet...hehe...

Skrevet

Tusen takk for det:o)

Skrevet

Takk, vennen:o)

Ja, det har vært en laaaang uke med mye styr. Har vært "streng" med henne og bading kl kvart i åtte og i seng kl åtte....eller ammer på sengen fra kl åtte. Mye om og med før hun har sovnet, men jeg har ikke tatt henne ned i stuen til oss - hun skal vite at da er det natt. Hun har faktisk sovet lengre om gangen siste uken enn hun har gjort før. I natt sov hun fra halv ti til halv tre for eks. DEILIG! Er utrolig deilig å se at det faktisk fungerer å gjøre det på denne måten:o)

Skrevet

Så flink du har vært!! Viktig å ikke gi opp, det viser seg. :o)

Skrevet

Her bare bestemte jeg meg for at nok var nok - nå skulle kveldsrutinene inn! Hun fikk ikke lov å komme ned i stuen til oss etter leggetid kl åtte om kveldene og ingen "godsnakking" ol etter leggetid (men selvsagt trøst når hun gråt). Jeg lot henne ikke gråte seg i søvne, men bysset og ammet bare på soverommet i mørket, sånn at hun skulle bli vant til at det var natt nå. Må innrømme at det har vært slitsomt, så dette var virkelig deilig - den uroen anbefales! Fikk selv tips om den her inne:o)

Skrevet

Yes! Jeg er helt i lykkerus:o) Håper bare hun ikke våkner med en gang jeg legger meg nå da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...