Gå til innhold

Trenger gode råd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt som blir 3 år i januar. Jeg er alenemamma. Har vert det siden jeg ble gravid.. Pappa har aldri hadt noe ønske om å være m i bildet:-( Men jeg sliter virkelig m at han er så full i trass å utprøving av grenser... Han har hadt en lang periode der han slo,dyttet,beit andre barn i bhg å ellers... Detter er jo selfølgelig veldig trist både for meg og han.. Men nå den siste mnd å vel så det har tilbake meld fra bhg vert veldig gode han har vert så snill å god. Men på fredag når jeg hentet han sa ho i bhg at han hadde vert sjikkelig på hugget igjen slått å dyttet. Jeg tengte at han hadde nok en dårlig dag. Men det har bare fortsatt sån hele helgen:-( Han har slått meg mange ganger. Vi var på besøk hos noen i går å da var han helt umulig bare slo å dyttet han gutten.Vi reiste hjem etter en liten time... I dag har det vert bare meg og han mn han har slått meg mange ganger... jeg har sagt klart i fra om at dette er ikke greit. Etter hvert har det endt opp m at jeg har blitt sint å truet m å slå han igjen sån at han kan får kjenne hvor vondt det gjør...... Ja jeg vet det er feil mn jeg klarer ikke å styre meg... Blir så sliten å sint.....:-( Så pelase gi meg noen gode råd jeg sliter................ Ble langt dette.. Men HÅPER noen orker å lese å gi RÅD....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noen trøst er barn i 3-års alderen ganske vanskelige å ha med å gjøre stort sett. Jeg har selv en gutt på 4 nå og overgangen fra 3 til 4 er helt utrolig:)

Min slo ikke så ofte men spyttet... Noe av det værste jeg vet!

Vi begynte å fortelle han at slik kunne han ikke gjøre for det er ikke noe pent og de han spytter på blir lei seg. Hvis han gjorde det en gang til da, måtte han ta seg en pause og tenke over hva han hadde gjort. Jeg plasserte han i trappa inne og der måtte han sitte i 5 min og tenke seg om. Etter det tok vi en prat igjen om hvorfor han ikke kunne oppføre seg slik. Jeg forsøkte å forholde meg rolig hver gang, men ikke alltid like lett...

For han var dette en helt grusom straff og det tok ikke lange stunden før han sluttet med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...