Gå til innhold

GUTTEN MIN HAR IKKE VÆRT UTE I HELE HØST!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig usikker på om jeg skulle utsette guttungen for enda et barnepasserbytte (har fått plass i familiebarnehage), men etter å ha sett parkdressen hans er jeg IKKE i tvil! Den dressen (uten for) har liggi hos dagmammaen siden oktober, og er glinsende ren!!!! Buksene hans har han også kunne bruke flere dager på rad, så han har ikke vært ute uten dress heller... Jeg er så sinne nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! Skuffa over at hun har løyet til meg! "Kommer til å ha de største barna ute så mye som mulig" har hun sagt... Fy faen!!!

*aaaaarrrggg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-og du sjekka først parkdressen nå?

Skrevet

Men spør du ikke dagmammen eller sønnen din hva de har gjort i løpet av dagen da??

Skrevet

Fant du ikke ut det før nå?????

Vi skriver jo slutten av november............

Skrevet

hmm,du burde vel kanskje ha merket det litt før....

Skrevet

Skal jeg be dagmammaen om å få sjekke parkdressen om morgenen, da?

Når pappaen henter er det som regel flere andre som henter og da har hun vært veldig stresset... Men skjønner ikke hvorfor de ikke har spurt, nei...

Skrevet

Her var folk i dårlig humør, ja... Så glem det da! Hvorfor blir jeg angrepet sånn!?

Skrevet

jeg har allerede vasket dressen flere ganger og noe annet hadde vel vært rart?

Skrevet

Æh, ja!!! Må jo se om den snart trenger en vask.....

Skrevet

Fordi du blåser opp stort at dagmammaen din ikke har hatt ungen ute, men at du ikke oppdaget det før nå...Noe som tyder på at du og kanskje er litt sløv?

Skrevet

Vår er møkkete, men ikke vasket mer enn en gang, av hensyn til slitasje på stoffet osv.

Skrevet

Kommer litt an på hva slags dress poden har og hvor gammel han er:)

Her har vi en Reimatec i lysrosa og en bamsedress fra Lindex, begge til barnehagebruk.

Ingen av de er vasket og ingen av de har antydning til å være møkkete, og jeg VET vesle har vært ute, masse!

Skrevet

Takk for den du!

Skrevet

Jeg forsto det sånn at du har parkdressen liggende hos dagmamma, derfor du ikke har sett det før nå?

Til saken: det er dårlig gjort av henne å lyve på den måten. jeg ville byttet, unger har godt av frisk luft. hvis hun er for lat til det får hun klare seg uten pengene dine!

Skrevet

Angrepet??!

Trodde det var vanlig at dagmammaen, bhg eller ungene fortalte hva de hadde gjort i løpet av dagen....

Men, hvis ikke, så forstår jeg jo at det må ha vært et stort sjokk ja..

Skrevet

Kanskje fordi du har et snev av dårlig samvittighet for at du ikke har funnet det ut tildligere...og at du da føler det som et angrep??? Ikke ment sånn...synes bare det var rart ;-)

Skrevet

har du sjekket regnklærne? kan hende ho har brukt de istede? har snuppas yttertøy med hjem fra barnehagen for vask hver helg jeg. så ikke noe unormalt om du ber om å få sjekket klærne.

Skrevet

Jeg også hadde en sånn dagmamma, sa de var ute og det var de ikke. Fant det ut og tok henne ut etter 6 uker.

Skjønner jo at det er vanskelig å oppdage, man går jo ikke å sjekker dressen etter skitt? Jeg gjør iallefall ikke det, og har ikke vasket dressen til jenta mi nå i høst. Det er jo begrenset hvor skittent det blir da, med en fin høst som dette med 2 dager regn eller noe.

Skrevet

Tusen takk, sauen! endelig noen som forstår og ikke slenger dritt! Fy fader å smålige de fleste er her! Jeg har regnet med at dagmammaen ville sagt i fra om at dressen burde vaskes! Vet også at hun ikke har hatt mulighet til å være så mye ute siden hun kun er dagmamma, men ikke i det heletatt overrasker meg!

Tydelig at dette er en gjeng perfekte mødre, ja! Det er visst feil å lette hjertet her, ja...

Skrevet

Hva med regntøyet? I bhg hos oss bruker de av en eller annen grunn veldig ofte regntøyet og ikke parkdress da de er ute.

Og til ditt forsvar, jeg har ikke hatt noen dresser hjemme til vask i høst.. Men har fått hjem en regnbukse en gang.

Skrevet

men du sjekker sikkert om den må vaskes eller ikke? Jeg vet f.eks at minstesnupp er minimalt ute nå med dagmamman....trenger ikke spørre engang.

Og når det gjelder dresser, vask og slitasje går det fint an å spyle dressen i dusjen når den er møkkete. I bhg til mellomsnupp har de holdt på med gravearbeid og jeg tror ungen min elsker leire:)

Skrevet

Regntøyet lå i bunn av bagen... Jeg visste ikke at dresser må vaskes hver dag... Trodde dresser kunne være skitne, jeg...

Dum som jeg er!

Skrevet

Noen som er litt hissige idag???

Synes ikke det er så rart om det ikke er blitt oppdaget før nå. Jeg har ikke varsket parkdressene til jentene mine. Har bare børstet dem av. Og det er veldig mange som lar tingene være igjen hos dagmamman/barnehagen. Første barnehagen jenta mi gikk i, der hadde jeg alltid dress, regnklær, gummistøvler og annet liggende. Og trengte da ikke dra det hjem. Annet en når det trengte og vaskes. Hvilket var veeeeeeeeelidigt sjelden. Da de gjorde som jeg gjør her hjemme å børster av det verste når det er tørket. Og det vil man jo forvente at dagmammaen gjør og. Og sen sender den med hjem når man henter om den trenger å vaskes. Det er jo sjelden de har egne kroker og hyller hos dagmammaen, sån så man lett kan sjekke tingene selv, sån som man gjør i barnehagen.

Ikk bry deg om de andre Pike 26, det går nok en epedimi med PMS her.

Skrevet

Det er en gjeng med perfekte mødre her, som elsker å rakke ned på mødre som meg som ikke gjør alt etter boka! Men til gjengjeld gjør faktisk aldri sønnen min noe galt! Alle skryter av hvor snill og rolig han er, men jeg har vel gjort noe feil der også siden han ikke har kommet i trassalderen enda...

Skrevet

Beklager, ser at dette ble helt feil..... Skrev det første som falt meg inn, og det er ikke alltid så lurt.-(

Hvis dressen "bor" hos dagmammaen, er det ikke så lett å oppdage dette.

Igjen, beklager hvis du oppfattet det som et angrep.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...