RajaPia Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg har tenkt å kjøpe en tøff kloke til kjæresten til jul. Hva ville dere kjøpt ? Med visere eller tall? Han er en "voksen" mann , elsker jakt på skogen og i fjellet , så den må tåle litt . Han er heller ikke mannen som bruker en "penklokke" om dere skjønner hva jeg mener. Hvor lønner det seg å handle ? Vanskelig å si ettersom jeg bor ved en liten by på Hedemarken kanskje... )
snartmammapåny Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg elsker Police klokkene. De er bare ufattelig flotte og stilige på samme tid. De har også en del røffere modeller som sikkert passer din mann. De har og en del modeller som sikkert kommer under kategorien "penklokker", men de er absolutt verdt å ta en titt på.
snartmammapåny Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 du får kjøpt det hos gulsmedeer og klokkebutikker som fører merket. er nok litt ulikt fra butikk til butikk.
RajaPia Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Takk skal du ha for tips. Skal jammen ta en titt etter dem. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå