Gå til innhold

Finnes de virkelig?? De supermødrene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som gjerne har to eller tre barn. Alltid prikkfritt hjem, kun sunn mat, høflige barn, engasjert i nærmiljøet og 100% i jobb..

Sliter med å være en halvveis mamma jeg, med ett barn:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes vel et par stk...........av mange tusen....og det er jo meget beundringsverdig:-))

Men du verden så mye mer festlige de er de som liker å TRO at de er det......he, he.

Jeg for min del feiler hver eneste dag........og lærer av det hi,hi:-)

Skrevet

Tenkte ja helt til jeg leste " og 100% jobb". Helt til jeg kom på at det finnes aupairer :oD

Halvveismamma jeg også. Med ett barn som attpåtil er enkel å ha med å gjøre mesteparten av tiden...

Skrevet

Mulig, men de sitter i alle fall ikke her. Det har de ikke tid til. Ikke tror jeg de har det så bra heller.

Skrevet

Ja, skjønner det ikke jeg...:-p

Synes det er så mye å huske på jeg. Ull til bhg, riktig ditt og datt, huske på å ha alt rent og ferdig, matpakker, forestillinger, bhg bilder, babygym, gjøre rent, handle, være sosial med venner, trene, jobbe, studere, betale regninger, være pliktoppfyllende, være slank, hehe, være en god kjæreste, pleie familieforhold osv osv osv.

But hey, thats just life, right?? :-D

Skrevet

Har planer om å bli en jummy supermummy, men ha ha ha ha... skjønner at jeg bare kan gi opp. Er fortsatt i permisjon og syns ikke at jeg har tid til en dritt, feit er jeg ennå også...

Skrevet

Tror den beste investeringen er å ikke strebe etter å være perfekt. Jeg er nok en aktiv mor, som liker å følge opp barna på uteaktiviteter spesielt. Jobber, og har mann som jobber borte 4-5 uker i strekk. 3 barn. Føler at jeg stadig er på etterskudd, og blir superstressa om huset begynner å se for ille ut. Kjefter på ungene om morgenen, selv om jeg egentlig vet at det ikke hjelper.

Derfor var det supert å få høre av en nabo at alle er så imponert over meg. At jeg har sånt overskudd, strøkent hus og når over alt. Men selv opplever jeg det absolutt ikke på den måten ;-(

Men hvorfor skal alt være så prikkfritt og perfekt da? De fleste barn ønsker jo rett og slett mer ro i hverdagen, i stedet for stress og jag for å nå over alt.

Skrevet

Har flere av de sppermammaene i nærmiljøet.......

Men.. de har en parktikant/au-pair som tar store deler av jobben.

Skrevet

Supermammaer?!

Jeg tror nok det bare er utad gitt...

Jeg har ei svigersøster som er ei slik prikkfri dame, med prikkfritt hjem, prikkfritt barn og prikkfri mann.

De kjører slik bil som "passer seg" for en slik familie, de reiser på slike ferier som "passer seg", hun har dyre merkeklær og en "apperance" som tilsier at de har det veldig perfekt.

Men hun er sykelig opptatt av ting som passer seg, og bruker så mye penger på akkurat "apperance" at de faktisk sitter igjen i null eller minus hver mnd Og når man nærmer seg 40 og har lån til pipa, og itillegg ikke en krone oppspart for det passet seg å ha D&G klokke og burberryveske fremfor å ha en normal fremtoning og et LYKKELIG liv:)

Skrevet

Alt bortsett fra jobb hehehe ;)

Men har alle barna hjemme og det er vel forsåvidt en 300% jobb når jeg tenker meg om :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...