velsignet med to Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Er det normalt at babyen har sånne sovedager? Han er 6 uker på onsdag som kommer. Sovnet rundt midnatt i går, fikk mat i 3 tiden i natt, deretter rundt 6. Da var han våken en god time. Fikk mat igjen rundt 10 (spiste ikke mye da), og sov til ca 14, våknet og spiste, var våken en times tid da. Var så våken halvannen time fra ca 17.30. Sov et lite øyeblikk og fikk mat igjen, sovnet som en stein etter det, og gjør det ennå. Vet ikke om jeg skal være bekymret eller glad...
Mammapudding Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Er tungt å vokse så mye vet du;-) Om han spiser godt og ellers virker frisk så er det ingenting å bekymre seg for:) Leah har også dager hvor hun ikke gjør annet enn å sove å spise..Er ganske deilige de dagene syns jeg:)
Gjest Ut på tur Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Her har vi også hatt en sånn dag i dag.. hun er 3 mndr Så lenge hun ellers er fornøyd når hun er våken. Spiser, tisser og bæsjer normalt og ikke har feber er ikke jeg bekymret
velsignet med to Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Takk for raskt svar! Ja han spiser godt og er blid og glad når han er våken. Da skal jeg bare være glad for at han sover så mye i dag hehe Men er litt bekymret for natten, men den får vi ta som den kommer...
Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Gutten vår på 8 uker er også ofte sånn, regner ,med at han blir mer våken etterhvert når han ikke vokser i samme fart, samt at han oppdager mer av verden rundt seg og holder seg mer våken pga det. Tror det er helt normalt med "sovedøgn". nyter det så enge jeg ka, snart er det full fart hele tida. Og er glad for at han virker rolig og tilfreds.
Mammapudding Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Når det gjelder natta så sover han sikkert som normalt..det sies jo at søvn avler søvn:) Stemmer i alle fall på Leah:)
spireliten Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Vår lille på 8 uker sover også mye dag og natt. Spurte legen her inne om dette, og han sa at vi bare er heldige som har en sunn og fornøyd gutt som sover mye. han sover like godt på natten selv om han sover mye på dagtid Har derimot en skrikeperiode på kvelden dersom han blir overtrøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå