Gå til innhold

Slanker meg, men datt HELT ut i helga.. hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bar 1.60 og veier 70 kg. Har et følelsesmessig komplisert forhold til mat og kan derfor ikke slanke meg drastisk, men MÅ få vekta ned da den øker dag for dag.,.

I helgen fallt jeg helt ut og har spist MYE. Det er ikke akkurat snakk om en potet for mye, men virkeligf store mengder.. kanskje 4-5000 kalorier hver dag siden fredag..

Jeg trenger råd for hvordan jeg kan hekte meg inn igjen uten å falle helt av..

Vær så snill ikke fordøm meg..

– anonym for i kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen er nok en dag. Du går kanskje ikke ned all verden denne uka, men du går neppe opp heller fordi om du sprakk.

Bare bestem deg for at i morgen er det slutt. Nå har du tulla nok.

Skrevet

Takk..

Da jeg så nicket ditt trodde jeg du skulle harselere og slenge dritt..

Takk for at du ikke tråkka på ei som lå nede..

Skulle ønske det fantes en debatt for de av oss som trenger å lette våre hjerter anonymt uten å krangle, men siden det ikke gjør det så er jeg takknemlig for at folk har anstendighet til å ikke såre folk som allerede føler seg lang nede..

Ha en fin kveld..

Skrevet

Har akkurat slanket meg selv, og burde gått ned 4,5 kilo til for å blir Fordig som anonym i det andre innlegget sier. Men jeg finner ikke motivasjonen min. Men holder vekta ved like ved mosjon og null snavel i ukedagene.

Det er ikke lett.

Og jeg harselerer bare med de som fortjener det.

Skrevet

Må si meg enig med Doppler. Bestem deg for at NÅ er du igang igjen. Det er lov med sprekker, bare ikke ha de hele uken. Lykke til!!!

Skrevet

Doppler, jeg synes du var orntlig fin nå. Men skjønner hva du mener. jeg skal også ta noen fler før jeg blir endelig fornøyd. Kanskje vi skulle ta kampen sammen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...