Gå til innhold

gruer meg til i morra:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

da skal lillegutten min få vaksine.. håper han ikke blir syk av den.. får helt vondt jeg når jeg står å ser på han når han sover.. lite aner han om hva som skal skje..men men.. det er vel ikke så ille kanskje.. bare så vondt å se på når de får vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frøkna mi skal også få sin første vaksine imorgen. Hvor holder du til?

Skrevet

Nannestad, tenkte kanskje det var på samme helsestasjon hehe

Skrevet

Ta det med ro jenter, gutten min skrek bare med det samme han fikk ett stikk, gikk over med en gang. Ikke ble han syk etterpå heller, bare litt slapp. Ungene til de abdre i barselgruppen min syntes heller ikke dette var noen store greier, men vi var alle veldig nervøse ppå forhånd. Det går så fint:)

Skrevet

Samme her, klart hun gråt da hun fikk stikkene og en liten stund etterpå..gikk over når puppen kom fram da:) Hun ble ikke dårlig i det hele tatt, bare sov en time lengre dagen etterpå...å det gjorde ingenting;-) Jeg gruet meg også veldig på forhånd..

Skrevet

Det går nok helt fint:o) Ingen av mine små reagerte på den. Milla gråt når hun fikk den og ble litt hoven og rød etterpå, men ikke noe mer. Tobias gråt ikke eller noe, han - så det er nok ikke SÅ ille;o) Lykke til:o)

Skrevet

hadde tenkt meg en tur på julegaveshopping i morra, men avlyste pga jeg tenkte det var greit å være hjemme etter vaksinen, men trenger kanskje ikk edet da??

Skrevet

Man vet jo aldri..kan jo hende at det blir litt surking..alle barn reagerer jo forskjellig. Jeg skulle egentlig ha besøk den dagen, men sa fra at det ikke passet siden jeg trodde hun kom til å bli dårlig og sur..Hadde ikke trengt det jeg da:)

Skrevet

Kan nok hende det blir litt skriking når helsesøster stikker! Det ble det hos oss, men da roa hun seg når jeg ammet henne.... Ellers har vi ikke hatt noen kjipe reaksjoner på vaksinene hverken ved 3 eller 5 mnd:) Hun har blitt litt trøttere enn vanlig bare, men det er jo ikke det verste :D

Skrevet

Det varierer veldig på hvordan de små reagerer på vaksiner, min lille gutt skrek helt forferdelig første gangen og var grinete resten av dagen. Og jeg rakk ikke å grue meg, for han fikk de tre første vaksinene en uke før vi egentlig skulle. Vi trodde vi bare skulle innom barnelegen for en ny sjekk av navlen som hadde villkjøtt, og vips skulle han få alle fem vaksinene. Men vi fikk delt det opp da, slik at vi måtte komme tilbake etter to uker for de to siste vaksinene. Så da gruet jeg meg skikkelig og var forberedt på mye skriking, men jammen bare sutret han litt når han fikk sprøytene og deretter bare var blid resten av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...