Gå til innhold

Vannmann eller fisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er født 19 februar, noen steder står det at hun da er vannmann(som jeg har trodd hele tiden) MEN andre steder står det at hun er fisk......????

Noen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nesten sikker på at ho vannmann...

Skrevet

på de norske horoskopsidene jeg har sjekket nå står det at fra 19feb - 20mars er man fisk. samme på de fra usa. svenske og engelske sier fisk fra 20 feb.

tror nok jeg ville gått utifra at hun var fisk.

Skrevet

Sier ikke dette litt om hvor useriøst horoskop egentlig er........

Mener ikke å anklage deg personlig, men jeg syns det er helt teit at dette med horoskop skal være med på å styre livet.....

Skrevet

jeg er selv født 19 februar. jeg trodde jeg var fisk helt til jeg selv begynte å lese horoskop. hadde fått fiske smykke ti dåp oxo. men nå leser jeg alltid begge horoskopene. tenker at jeg er litt sånn midt i mellom:) men mener jeg har hørt noe om at det kommer ann på hvilke årstall man er født i hvor man havner , hvordan planetene stod da osv. men dette er bare noe jeg har hørt da:)

Skrevet

jeg er i den vestlige verden en vannmann, men føler aat den kinesiske stemmer mye bedre med den jeg er =) Og der er jeg en IldTiger =)

Skrevet

Skillet mellom to tegn varierer fra 1 til 3 dager mellom hvert tegn. En som er født 19. februar kan være vannmann, mens en annen som er født 19. feb fisk, for skiftet mellom tegnene varierer dato fra år til år.

Så ved hjelp av eksakt fødselstidspunkt kan du finne ut hvilket tegn jenta de er på denne siden:

http://www.astro.com/cgi/ade.cgi?ract=ahor.cgi&

Skrevet

Ser jeg er elendig til og forklare, hehe. Altså hvilket år jenta de er født er avgjørende for hvilket tegn hun havner innenfor.

Håper du ble noe klokere:)

Skrevet

Min lillebror er født 19 februar, og han har alltid gått for å være vannmann hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...