Gå til innhold

Tittimor!!! : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Det begynner jo å nærme seg IKM for deg, hvordan er magefølelsen? Har spottetrollet holdt seg unna? Synes det er på tide at vi får det til nå, og at spira sitter, altså. Venter spent på oppdatering!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spottetrollet har holdt seg unna ja;-) Venter i spenning, men har en litt dårlig følelse- vet ikke hvorfor, bare magefølelsen som sier at det ikke blir noe denne mnd.

Jeg skal uansett vente litt lenger før jeg begynner å teste!

Vil ikke ha sånne svake, difuse tester. Brukte jo en formue på tester forrige mnd;-)

Hvordan går det med deg da? Du har vel ferdigknasket pergopillene dine;-)

Spennende å se når EL kommer.

Skrevet

Så bra trollet holder seg borte så langt! Hm, vi får se om magefølelsen har rett eller ikke, da.. Satser jo seff på at den ikke har det akkurat denne gangen. ; )

Og ja, jeg skjønner godt at du ikke vil svi av tester tidlig.. Men det er jo ikke lett å la være hvis lutealfasen blir mer enn 10 dager! For da vet vi jo at det faktisk har skjedd noe, om enn ikke nok. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å holde meg, altså.

Joda, siste pilla gikk ned i dag tidlig, så nå er det bare å vente å se. Har hørt at noen får EL senere når de går på pergo, det håper jeg jo virkelig ikke. Synes dag 20-26 er seint nok, jeg da. Men det viktigste er jo om dropsene klarer å få forlenga lutealfasen.

Hehe, og vi har fått "streng" beskjed fra legen hvilke dager vi skal hoppe i høyet på, så nå blir det stramt opplegg framover. ; )

Skrevet

Uansett så har jeg en sterk magefølelse at vi kommer til å følge hverandre gjennom 1,2 og 3 trimester og at terminen vår ikke er med så mange mnd mellomrom ( og at det skjer snart;-)

Satser på at det er de pergospiserne med tidlig EL som får den forsinket!

Hva sa legen om hoppinga da? Den annenhver dag teknikken eller?

Det var det vi gjorde forrige pp, men denne gangen ble det hver dag rett før EL.

Skrevet

Ja, det hadde vært utrolig morsomt og koselig om vi kunne følge hverandre hele veien fram til et nytt nurk. Da satser vi på det, at vi får klaff innen la oss si 3 mnd begge to, og at spirene sitter godt planta. ; )

Jepp, det var annenhver dag som gjaldt, fra og med dag 12. Hehe, får se om vi tjuvstarter på dag 10. ; ) Det blir veldig spennende og se om EL dagen forandrer seg, og om lutealfasen gjør det. Hm, tror jeg må konse om de to tingene, og ikke håpe for mye på klaff med en gang..

Vi snakkes, natta! : )

Skrevet

Hei og hopp! Nå, hvordan går det? Dag 10 i dag for deg ser jeg, blir spennende å se hva tempen er i morgen! Ikke noe tegn til TR så langt, eller? Håper på det!

Er på dag 11, og begynner å bli litt spent på om EL dukker opp i helga. Det har vært endel jobbing nedi der, kjenner jeg, og det har det ikke vært så tidlig før. Kanskje jeg etterhvert får dra fram mine siste EL-tester? Må nok svi av en på dag 14, iallefall! ; )

Skrevet

Javisst, nå her jeg oppe i 10 dagers lutealfase=)))

Det er så bra, da er jeg ikke helt defekt;-)

Tempen ligger fortsatt stabil og ingen tegn til TR, men har ingen symptomer da....

Skal prøve å la være å teste et par dager til hvis jeg greier;-)

Det kan vel kanskje være lurt for din del og starte EL testingen litt tidligere denne pp, kanskje du plutselig får EL til normal tid=) Om du ikke tester så hopp litt i halmen titt og ofte;-)

Skrevet

Hehe.. litt stolt av meg selv nå! Vært på apoteket å kjøpt paracet i dag, også greide jeg å lavære å kjøpe CB!!

Fliiinke meg;-))

Skrevet

Så flink du er, det krever viljestyrke å strene forbi hylla med CB-tester! Men du, hvis du ikke har sett noe tegn til TR ennå så betyr vel det at du minst har 11 dagers lutealfase denne gangen? Og det er jo uansett topp! Hehe, jeg måtte inn på data'n i dag tidlig for å se om du hadde lagt inn temp før jeg dro på jobb. ; )

Joda, her følger vi legens (an-)befaling og hopper til køys 2. hver dag fra denne uka. Her skal ikke EL få snike seg unna uten at vi har lagt inn søknad om spire! Men har ikke akkurat noen tegn på at den kommer i morgen, vil jeg si... Har hørt at noen får forandra tegn på at EL skal komme, så tar jo seff ingen sjanser. Blir nok en test på fredag, ja!

Jepp, jepp, vi snakkes!

Skrevet

Man skal vel ikke regne med EL-dagen og 1 mensdag, så hvis ikke mensen dukker opp i kveld så er det 11 dager=)

Spent nå, enten så er jeg gravid eller så har jeg plutselig begynt å få lengere lutealfase?!?!?

Uansett så er det værdt et smil=)

Skrevet

i dag greide jeg ikke holde meg lenger....

Dro på aåoteket å kjøpte CB, men den var helt negativ=(

men da skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har fått mensen????

Har liksom lutealfasen min bare plutselig blitt lang da?!

Skjønner ikke no jeg....

Skrevet

Men sa du ikke lenger oppe her at du fikk knallpositiv EL test? Og med nå 11 dager siden EL, hmmmm, da er det gruelig spennende, altså! Dette begynner å love godt, tenk om det virkelig er ting på gang igjen hos deg! Åh, nå blir det jo uhyre spennende å se hva som skjer med tempen i morgen. Krysser fingre & tær for deg! : )

Her er det dag 13 i dag, og det har faktisk begynt å murre der nede. Kan det virkelig være at EL ikke venter til dag 20-26 denne gangen? Tør ikke helt håpe på det, bedre å innstille meg på å vente ei uke eller to til...

Skrevet

Stemmer, tok to EL tester i dag som begge var positive. Skjønner ikke hvorfor? Men nå vet jeg at jeg ikke kan stole på de- for mensen har nå kommet=( Blæh

men men... har da fått litt av en lutealfase da!! Og det er jo positivt!

Satser på en positiv gavidtest i julegave;-)

Hmm kanskje det blir EL på deg snart da!- hopp i halmen i allefall så den ikke sniker seg unna;-)

Skrevet

Søren klype, jeg hadde store forhåpninger på dine vegne i og med at du fikk positive EL-tester og tempen holdt seg høy... Hmpfh. Men 11 dagers fase, det er jo ikke dårlig!! Er jo gjennomnormal snart, du. ; )

Men da sier vi at desember er mnd for positive tester, type g-tester, så klart. Her skal det hoppes, ja, helt til jeg har hatt solid temphopp i minst 3 dager. ; )

Skrevet

Haha, jeg klarte ikke å holde meg lenger, og svei av en av mine 5 siste EL-tester (skal IKKE kjøpe flere når det er tomt...). Av alle EL-tester jeg har tatt det siste halvåret så er vel denne den mest blendahvite av de alle. Knis, det er nesten litt festlig. ; ) Så nå tror jeg at jeg skrur ned forventningene til at EL er like rundt hjørnet, og forbereder meg på at jeg må vente i drøye 3 uker, som vanlig. (Men hopper litt for sikkerhets skyld, da.)

Skrevet

Hihi.. lett å falle for fristelsen ja;-)

Jeg testet faktisk ikke med EL-tester denne pp. Holdet meg til annenhver dag fra dag 10 eller no også kjørte på hver dag når elslimet kom.

Men tror nok jeg skal gå tilbake til annenhver dag trikset hele veien.

Stakkars gubben, begynner å føle seg som et stykke kjøtt som må stille opp på komando;-) hihi

Skrevet

Tror jeg faktisk skal skryte på meg enda en lutealfasedag! Trodde det var mensen som kom i går, men det var så lite så jeg kaller det spotting!

Jeg pleier aldri å spotte så når det kom litt gørr så trodde jeg det var mensen, men det stoppet.

Men det kjennes veldig ut som TR`n kommer i dag da. Så har da fått meg 12 dagers Lfase.

=) Ho ho ganske så normal blitt;-)

Skrevet

Næmmen, Tittimor, 12 dagers lutealfase! Juhu, det får'n si, må nesten si gratulerer! ; ) Siden fasen blir lenger så får vi håpe at det dukker opp et lite egg som tar sjansen på å feste seg neste gang!

Her er jeg på dag 16, og har hatt endel vondt de 2-3 siste dagene. Pleier ikke å ha så mye vondt, så jeg håper el er i dag. Får se på tempen i morgen, hadde vært fint å slippe ei uke til med så mye romstering og styr der nede. Off, jeg håper det klaffer snart, altså, går det ikke denne pp så har vi faktisk prøvd i ett år...

Skrevet

Juhu, jeg tror jeg hadde el i går, på dag 17! Det er i såfall det tidligste jeg har hatt noen gang! Skal se pergoen får røska litt opp i systemet. ; ) Er bare et lite temphopp i dag, da men. Men synes jeg ser et mønster i at jeg har el smerter, så litt lav temp el dagen, og så går tempen opp bittelitt 1 dpo for så å øke skikkelig 2 dpo. Får se i morgen.

Oioi, nå blir det vanskelig å ikke tenke på IKM framover, gitt...

Skrevet

Dæven, ser man det ja! Så utrolig bra=)

Det blir spennende å se hvordan det går nå. Har veldig troen på deg nå- snart sitter`n;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...