Gå til innhold

Hva skjedde med 1.trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter de tok bort anonymknappen der inne,har jo folk blitt så koselige med hverandre. Er det brått fordi de ikke lenger kan skjule seg bak anonymknappen? Nå er det brått ingen som reagerer på alle "kan jeg være gravid" spørsmålene..

Og aktiviteten der inne har gått betraktelig ned. Lagt merke til at mange av "dustespørsmålene" har havnet på 2.trimester istedet, der er det fortsatt anonymknapp.

Er fortsatt vanvittig irriterende å lese alle disse "kan jeg være gravid" spørsmålene. Og merkelig nok,så har det blitt mye mindre SA/MA! Merkelig det der! Var det ikke noe moro å skremme folk lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A-ha, så det er defor det er så mange "teite" innlegg på 2 tri for tida...

hmmm irriterende

Skrevet

hehe...

skal gå inn å se om ikke det er noen "kan jeg være gravid" debatter der..

må ærlig innrømme at jeg får sponk hver gang jeg ser et

"nå har jeg gådd en uke over forventet mens,men er fortsatt ikke kvalm.. er jeg gravid? kan jeg være gravid? hvilket kjønn vil det blir?? og hva vil ungen få slags jobb når h*n blir stor???

hjeeeelp meg..må ha svar på dette nååå..."

kan ikke fatte og begripe hvorfor i pokker de ikke bare kan kjøpe seg en jævla test å tisse på pinnen som alle andre??

Greit så hender det at en test er negativ selv om man er gravid..derfor står det utrykkelig klart på pakken at er testen negativ og du fortsatt ikke får mens så prøv på nytt etter noen dager... er den fortsatt gravid så førr faen oppsøk en jævla lege...

vi er verken synske eller leger så vi kan nu ikke svare på om HI er gravid eller ikke....arrg...kjenner sinnet kommer allerede...pokker heller...

Skrevet

Jeg synes det er trist at folk ikke våger å skrive om sa og ma der ikke lengre, jeg. Det var faktisk mye bedre før, til tross for irritasjonsmomentene. :-/

Skrevet

Det er sikkert mindre aktivitet der inne nå fordi mange kvier seg for å "drite" seg ut, spørre vanskelige spørsmål de føler seg alene om. Spesielt gjelder jo dette opplevelser om ma/sa.

Trist at noen tror disse stakkarene ønsker å "skremme". Når det gjelder de ekle anonyme innleggende som lå der, er det jo fantastisk at de er borte nå. Tror det var en ond person som gikk helt rabiat:-)

Skrevet

Den onde personen er nok der inne fremdeles. Jeg er enig i at det er dårlig gjort at noen tror folk skriver om sa/ma for å skremme andre. Snakk om å tenke paranoid! Jeg er enig i at folk sikkert er redde for å drite seg ut nå, og det er jo ikke noe rart når folk skriver sånt som at det bare er for å skremme andre. Jeg synes det var bedre der med anonymknappen faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...