Gå til innhold

Mads Phillip er født :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig navn, ikke sant?? venninna mi ringte akkurat, han kom i hui og hast!!! Gleder meg til babybesøk i morgen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, veldig fint navn:) Var det første jeg tenkte da jeg leste overskriften på innlegget ditt.

Skrevet

Ja gud hjelpe det var vakkert. Ikke.

Skrevet

jeg syns ikke navnet var nydelig- men syns de er fine hver for seg!

Grattis som "liksom-tante"- det må være stas!! De lukter så godt når de er nyfødte!

Skrevet

egentlig er jeg ikke så babyete, jeg da... men gleder meg villt til han blir litt større..hehe

Skrevet

noe av det jeg liker med bla jul nå, er å "hevne" meg på venners barn til jul.. Såher er det kjøpt inn gitarer. keyboard, trommersett og blokkfløyter over en lav sko.. Og "sov i ro" til foreldrene.... En liten spøk vi har gående- for mine har fått så mye med lyd- så nå er det min tur til å gi bort masse lyd :)

Skrevet

hehe, samme spøken har vi kjørt.. får igjen i "huet og ræva" nå, kan du tro

Skrevet

Du spør, jeg svarer. Nei, jeg syns ikke det var noe fint.

Skrevet

hver for seg - fine. sammen ikke. enig med dulosten her...

Skrevet

helt greit at du svarer, men jeg synes du har en rimelig ufordragelig måte å svare på...

Skrevet

Så gøy!

Mannen min heter akkurat det samme og skrives helt likt :o)

Skrevet

hehe, moro:-) for det vanlige er vel at mads skrives Mats, er det ikke??? Så utsiktende til å bli en kjekk ung mann er gode, de da?? hehe

Skrevet

Synes det var et fint navn jeg da:-) Fint navn på en helt sikkert fin gutt:-)

Skrevet

datteren til bestevenninna mi blir to nå- hennes første. Og antagelig eneste... Hun har i alle år kjøpt store, bråkete ting. Så nå har jeg kjøpt mobiltelefon med kun TO fæle låter.. jentungen vil elske den- men likevel.. Og vi har kjøpt bondegård med ti dyr. Alle dyrene lager lyd. MØØØ og BÆÆÆÆ. MJAAAUU osv..

hehe... venninna mi får IKKE sov iro :)

Skrevet

Gratulerer, "tante"!

Kjenner en liten gutt som heter Max Philip:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...