Gå til innhold

Hjelp!?!

Håperpåønskebaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å miste grepet igjen nå kjenner jeg...

Har en mann som er syk, uten at vi vet hva som feiler ham, så føler ikke jeg kan forlange så mye av ham.

Men kjenner at jeg er utslitt av jobb, isjas, håndleddsplager og øvrige ryggplager i tillegg til hodepine og et skrantende sexliv...

Vi holder på å bygge hus og leiligheten vi bor i nå, flyter virkelig over, men jeg orker ikke å rydde å vaske...

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre...

Tar gjerne i mot personlige meldinger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan komme md ett råd , dersom du er 19 år og ikke gravid ( Min tolkning av nicket ditt ! rett meg om jeg tar feil.)

Ikke bli gravid , å få et lite barn itillegg til det dere har , er ikke lurt !

Hva med vaskehjelp evt be om hjelp av foreldre /svigerforeldre /venner ?

Skrevet

er ikke gravid nei...

leiligheten er 50kvm og vi har på ingen måte råd til hjelp..

Mine foreldre hjelper oss mye med andre ting allerede og hans foreldre bor for langt unna...

jeg trenger liksom hjelp og råd til å komme meg videre akkuratt nå..

for selv vet jeg ikke hvordan..

Skrevet

Da syns jeg du skal ta kontakt med legen din , og evt få en liten sykemelding slik at du kan få litt overskudd i hverdagen ! Syns ikke du skal sykemeldes 100 % , for det kan være sunt å jobbe / ha kontakt med kollegaer !

Kjipt med syk mann og å være syk selv , og jeg skjønner du sliter ! Men jeg tror du trenger proffesjonell hjelp !

Ønsker deg lykke til og håper du finner ut av det ... ( Men IKKE bli gravid når du har det sånn , det hjelper dere ikke ...)

Skrevet

Noen andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...