Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SULTEN!!!!

Hadde det ikke vært for at jobber 100% ennå, så ville jeg ha vært trill rund...hehehe...

Har lyst å spise hele tiden...Vet ikke om det er en bra ting eller ikke...

Er "bare" 24+3... Noen andre som er sultne hele tiden????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På kveldstid blir jeg aldri mett! før var en brødskive nok til kveldsmat, nå må jeg spise to og helst gå rett og legge meg før jeg blir sulten igjen, for da er det helt umulig å få sove...!

Er 23+3, har bare lagt på meg 4.5kg og håper jeg klarer å holde meg på et "normalt" vektøkningsnivå tiltross for en brødskive eller to mer for dagen.... problemet er at jeg er 100% sykemeldt og da er det litt vanskeligere å holde seg unna sniking i snopeskuffen..... Er sykepleier og vant t å springe hele dagen uten tid til å spise noe særlig, så litt selvdisiplin hadde vert godt å ha i disse dager :)

Skrevet

Samme her..Gått opp bra 5 kg...Men gikk først ned 2...

Om det blir en skive eller to mer om dag, ville jeg ikke blitt så bekymret...Men snopskuffen er nok mer skummel...Eter jo snop hele dagen..Troika i biter er favoritten...

Skrevet

Julebrus og Toppris her... :) får jo skikkelig julebrus abstinenser visst det går mer enn to dager mellom hver gang jeg får et glass julebrus!

Ser at vi begge skal ha pike og er nesten like langt på vei, så jeg lurer på om du får babyen til å begynne å sparke dersom du drikker noe kaldt og søtt ? tror ikke min lille reagerer på det.... Får jo høre det alle veier, spesielt i fra mamma. Drikk et glass med kald saft så skal du se ho sparker! men ikke her....

Skrevet

Jeg er 100% sykemeldt, er i uke 23 og de siste dagen får jeg bare ikke i meg nok mat... Jeg er konstant sulten. Spiser mye frukt, men føler fortsatt at jeg bare eser ut. Har lagt på meg 4,5kg i svangerskapet så langt. Har hatt liten matlyst i flere uker før nå di siste dagene. Nå tenker jeg bare maaaat maaat mat! Er heldigvis ikke så veldig søtsugen. Tror jeg kan takke klementinene for det. :)

Skrevet

beibii:

Hehe,,Går veldig mye cola ned her..dessverre...Værre nå enn sist...

Kan ikke si jeg merker noe forskjell nei...Men kjenner godt etter at jeg har spist...=o) da er det action...=o) og når jeg dytter...men ikke når jeg drikker kaldt eller søtt..Kan vel ha noe med at jeg sluker i meg masse søtt fra før...

Alle babyer reagerer forkjellige...

Veronica&Thomas..jentebaby<3:

Samme som meg det...Ikke noe form for lyst på mat og nå sånn BOOM...Tenker bare på mat hele tiden...=o) Blir det ikke "ordentlig" mat så blir det snop...hmmm...Ikke bra...hehe...

Klemetiner høres sååå godt ut...=o)

Skrevet

Nå må jeg flire litt, for hadde jeg ikke hatt klementiner i huset til hver tid så hadde jeg nok ikke gått opp bare 4.5kg men 10,5! Det hjelper å ta seg litt frukt i stedefor sjokolade og brus, det er sant det:)

Skrevet

Må si meg enig i det ja...hehe...

Skrevet

forsatt like sulten...Værste er at det ikke er noe mat i huset nå heller...Og guttungen er syk så jeg får jo ikke dratt noe steder heller...=o( Typisk...

Skrevet

jeg har så lyst på klementiner at jeg klikker snart. Men må vente til flisleggern kommer. Han skulle vært her klokken 9

Skrevet

Hææ..:Litt sent ute kanskje...

er så irriterende at folk ikke kan holde tiden...

Kjenner igjen det der...Hver gang vi må fikse vaskemaskinen vår (vært en del ganger) så sier de at rep mannen kommer et sted mellom 8 og 12...akkurat som om vi ikke har noe annet å gjøre enn å sitte hjemme og vente...

Skrevet

Han har fortsatt ikke kommet! Grrrr!!!!!!!!!! Jeg vil ha klementin NÅ!!!!! Har begynt å male kjøkkenet i stedet for...

Skrevet

Hehehe...Vil også pusse opp...=O)

har han kommet nå eller??

Skrevet

Jupps... kom, gjorde jobben på en time. Tipper han må komme tilbake igjen å rette opp noe snart.. De slurver så fælt.

Det er kjedelig å pusse opp. Jeg HATER det.

Nå skal jeg ut å handle! :)

Skrevet

Hei:) Fått i deg noen klementiner nå??

Skrevet

Har klemt i meg 4 så langt...prøver å styre meg litt... ellers får jeg så vondt i magen! :)

Skrevet

Sånn da er jeg her=o)

Pusse opp er gøy det..det er ryddingen etterpå som er dritt...hehehe...

Godt han kom til slutt, dumt at han må komme tilbake...hehe..

Klemetiner ja...Har fått kjøpt det selv i dag..:Skal kose meg med noen etter middag...

Har funnet ut at jeg får to middager i dag..En nå, med spagetti og kjøttdeig og en senere som da blir lasagne...hehe ferdig da...=o)

Sulten nå ja...

Skrevet

Kjøkkenet er kaos så vi bestiller pizza :) namme namme....

Skrevet

hehehe.....

Nå skal middag nr 2 i ovnene...Så da er det mat igjen om 1 time ca....

Skrevet

Uh...halsbrann etter pizza'n. Nå må jeg nok trøste med is og banan. :) Har for så vidt malt 3 strøk på kjøkkenet i dag og er rimelig sliten i ryggen.. Jeg fortjener is! :)

Skrevet

Fortjener is da ja..=oD...

Halsbrann er no dritt..Ikke kult nei..

Skrevet

Suuuuuulten!!!!!!! Kunne sokkert spist en hest! Har klemt i meg 7 klementiner i dag. Tør ikke flere tror jeg...

Skrevet

:-D ho ho dette var god underholdning! Jeg ler og ler og ler. Godt å vite at det ikke bare er meg som har havnet i klementinvogna... Har en hel bøtte stående..

Jeg tror jeg har blitt helt rar, i motsetning til de som blir agressive i svangerskapet så får jeg lættis av alt her inne for tiden. Ho ho er rammet av klementinavhengighet og alt for godt humør :-D

Skrevet

Hehehehe...Ja, klemetiner er visst "in" i dette svangerskapet...I begynnelsen av svangerskapet skled det ned MASSE fersken...Du vet, de med "pels" på...hehehe...Og så måtte de være akkurat passe mye og mørke røde...hehehe..Smabo ble nesten gal...

Nå er det klemetiner...Namnam..:Blir en fin jule tid dette...

Har akkurat trøkket i meg, julepølse med mos og saus..Ikke så godt, men mett er jeg nå da...=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...