Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 ... I dag fikk jeg kjeft av min mor, fordi jeg svarte skarpt tilbake på en av de utallige kommentarene hennes om ting som er galt med meg og det jeg gjør, det er lissom ingenting som er bra, og alt det som hun gjør med barnet mitt og det hun har gjort med sine barn, er så innmari bra.. Det er kommentarer som det gjorde jeg med mine barn, så hvorfor gjør du ikke sånn? Nesten alltid når jeg har gjort noe sier hun At ikke du gjorde det sånn i stede. I dag svarte hun på et eller annetm, med Da ville ikke jeg ha gjort det hvis jeg var deg, og da sa jeg at jeg ikke var henne, og da begynte hun å kjefte fordi jeg var så ekkel mot henne. Det er ikke sikert hun mener noe m det, men det er innmari kjedelig å aldri gjøre noe som er rett. Jeg har sagt det til henne før at jeg ikke liker at hun sier sånt, men hun mener at hun ikke har noe feil. Jeg blir så innmari usikker, og lurer på hva dere synes, om jeg overreagerer.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Syntes absolutt ikke du overreagerer... Folk er forskjellige, å gjør ting på forsjellig måte!! Stå på ditt, å prøv å prat med henne Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Synes du skal være langt mer direkte og gjøre det helt klart at du ikke er henne, og at du har all rett til å gjøre ting på din måte. Hvis hun ikke kan la være å kommentere så hold henne på avstand. Hun har ingen rett til å forsure tilværelsen din, og hvis hun er uhøffelig mot deg er det ingen grunn til å ta så veldig hensyn til henne.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Respekt er noe som går begge veier............ Moren min er helt lik. Elsker å gi klar beskjed til alle andre, men ingen får motsi henne. Fikk jeg til slutt nok av, og gav klar beskjed. Taklet hun dårlig, så hun har ikke snakket med meg på nesten to år. Det verste er vel at jeg ikke savner henne engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå