Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Er det noen som har negative erfaringer med City Crossen? Vi vurderer denne. Hva er best, hard bag eller city bag? Er det en ulempe at det er punkteringsfrie hjul? Går det an å slå sammen vognen med citybagen på? Er den lett å slå sammen? Noen som har Emmaljunga sin bilstol? Er denne god? Pris?
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg har City Cross og har brukt City Bag, og er superfornøyd! Lett og god vogn, enkel å slå sammen, og lett å løfte inn og ut av bil etc. Du kan slå den sammen med citybagen på ja. Superenkel å "sette opp" igjen. Ser ingen ulempe med punkteringsfrie hjul, det er god fjæring i vogna, så den føles ikke "stiv" for det. Har ingen erfaring med hardbag, men er veldig fornøyd med citybag, så kan egentlig bare anbefale den. Prøv hver bag i butikken, hvordan det ser ut, og funker - før dere bestemmer dere. Vet ikke lengde og sånn på hardbagen, men vi brukte citybagen til pjokken var 5 mnd, og han er en lang liten kar. (70 cm da) Ikke noe problem å bytte til sportsdelen da, siden du kan legge den helt flatt. Vil også anbefale å prøve vogna i butikken, slå den sammen, lån den gjerne for å se hvordan den er å ha inn i bilen. Så gjør dere ikke bomkjøp unødvendig. Lykke til!
Liten gutt i magen<3 Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg har city crossen og er ikke veldig fornøyd,bremsene funker nesten ikke og noen klosser på innsiden av hjula har falt av.men den er veldig lett og man kan fint slå den sammen med city baggen på.har endel venninner som har den og de er knall fornøyd,s¨å det er vel bare jeg som har uflaks da:) Bilsete derimot er jeg kjempe fornøyd med!det stod mellom emmaljunga og maxi cosi og jeg syns bebi satt bedre i emmaljunga sitt
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 hvis de klossene har falt av er det en feil!! ta vogna med tilbake til butikken og de limer de fast, eller setter i skruer så de holder seg. Eller lim selv med superlim hvis det er for langt til butikken. Irriterende, men det lar seg jo enkelt fikse da;-)
jippi!!!! Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Må bare reklamere for Emmaljungas Duo Edge. Var utrolig fornøyd med bagen og nå som vi har gått over til sportsdelen er vi like fornøyd med denne også. Har bilstolen og har ikke noe negativt å si om denne. Tror vi ga ca 1700 kr for den.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Edge'n er mye tyngre enn City-vognene da, så det er jo en helt annen vogn. Men sikkert bra den også, om man har stor bil og syns det er greit å løfte tung vogn. Også har den jo alt utstyret inkludert.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Da bør du ta den til butikken og få den reparert eller bytta. Er jo dumt å gå å ikke være fornøyd når vogna ikke er i orden! Er jo ikke sånn den skal være
Liten gutt i magen<3 Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 jeg har vært å klagd på vognen 3 ganger!!de har prøvd å lime de på men de faller fortsatt av.fikk beskjed av selger om at emmaljunga var veldig sære når det gjaldt reklamasjoner, men de har etter mye om og men bestilt nye klosser,for 1 mnd siden(så de burde vel komme snart..)så da får vi se om disse sitter på!
bamby Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Har også edge duo og mener det er klart mer fordeler enn ulemper! stor bag(plass til voksipose), stødig på vei og grus, ok lufthjul/lett manøvrere, ok bremser(fremme/bak)... jeg kjører ikke mye, men ja den er tung løfte inn i bilen, men det tross alt bag/underdel på en gang, jeg har liten bil, men kan legge ned setet så funker bra det og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå