Gå til innhold

Orgasmisk følelse i dusjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjedde faktisk i dag,jeg og sambo lå på sofaen i stua og så på film, hadde nettopp fått lillemann til å sove så nå skulle vi kose oss sammen. Etter en liten stund sa jeg til sambo at vi kanskje skulle ta oss en tur i dusjen, og etter erfaring visste han temmelig godt hva dette betydde. Ivrig etter å komme oss i gang fant vi like greit ut at vi skulle se filmen afterwards så vi skyndte oss inn på badet og kastet oss i dusjen hvor kåtheten og varmen fra dusjen tok overhånd.

Vi startet forsiktig å kysse før han bøyde seg ned og slikket brystene mine og sugde på brystvortene

som naturlig nok hadde blitt harde, dette gjorde meg selvsagt helt sprø av kåthet så jeg hev meg ned på kne og begynte å suge ham forsiktig og bestemt før jeg virkelig lot den lille kåte djevelen i meg ta fullstendig overhånd! Jeg runket og sugde den store harde kuken som stod rett ut foran ansiktet mitt og så at han nøt hvert sekund av det. bare det å se på at han stod med hodet bakoverbøyd og stønnet gjorde meg vill av begjær og jeg kjente at fitta mi dunket desperat og at det begynte å renne saft fra leppene mine. jeg begynte å gni fitta mi med hånda og så opp på sambo og sa " nå er det herlig og vått her nå" - han bøyde seg ned og gned hånda si over fitta mi og stønnet enda mer -" sykt vått" sa han før han slurpet saftene mine i seg samtidig som jeg sugde pikken hans, det gjorde meg enda kåtere når han stønnet " aaaah, det smakte så deilig" . jeg var så ufattelig kåt og våt men følte meg enda ikke klar for å bli pult av den store harde pikken hans så jeg forsatte og pirre ham og drev meg selv til vanvittig kåthet før han plutselig rev meg vekk og sa " jeg er nødt til å smake på musa di" og presset meg bestemt ned på rygg i badekaret og la ansiktet ned mellom bena mine. da jeg kjente tunga hans leke med de våte leppene mine og videre opp til klitoris holdt jeg på å svime av! men enda bedre ble det da han gned rumpehullet mitt som var vått av saftene mine med tommelen og samtidig presset en finger i fittehullet mitt, har aldri vridd meg og stønnet så mye som da! etter en liten stund kastet vi oss ut av badekaret, rev ned noen håndklær på gulvet og sambo la seg på rygg mens jeg skrevde over ham og gled forsiktig ned på pikken hans og begynte å ri først sakte for så å øke på.. det var såå herlig å kjenne den harde pikken hans som skled ut og inn av fitta mi, høre pikken hans klaske mot underlivet mitt og den våte fitta mi som skrek etter mer og det tok ikke lang tid før jeg eksploderte i tidenes orgasme! Men sambo var fast bestemt på å gi meg en orgasme til så mens jeg slappet litt av etter orgasmen tok han tak i hoftene mine og begynte å ri meg med full kraft, jeg begynte å stønne enda mer og etter en kort stund kom han med full kraft og tømte seg i meg mens jeg stønnet og ristet over ham i enda en orgasme ...! Det var en helt herlig og vill opplevelse, ja DET var virkelig tidenes knull :-))

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

oh shit. Skulle ønske vi hadde badekar eller større dusj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...