minimy m Emma & Emil! Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Snuppa har hatt opp til 40 i feber hele helga, men den har gått ned igjen når hun har fått paracet! I kveld hadde hu 38.4 da hu la seg! I dag har allmenntilstanden vert bra iforhold til i går, da hu bare satt på fanget å pep, å gråt! Off, 1.gang hu har vert syk dakkar!! Er det best å la hu være hjemme fra bhg i morgen?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 jepp heeeeeeeelt klart hjemme fra bhg imorgen!
minimy m Emma & Emil! Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Takk takk Syntes det er så vanskelig dette her m sykdom å sånn!! Virka jo helt frisk i dag!! Jobber selv i bhg, å ser jo hvordan de har det når de ikke er friske! Så da får vi være hjemme å kose oss i morgen Tusen takk, klemmer fra
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Ikke noe å tenke på en gang om hun hadde 38,4 da hun la seg! Hvis jeg var deg, ville jeg ikke regnet med å komme meg på jobb i overimorgen heller, egentlig.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Ja, det e nok best med en feberfri dag å komme til hektene på. Ellers renner det lett på igjen, dessverre. Har det samme her i huset også..
minimy m Emma & Emil! Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 Takk takk alle sammen!! Da blir vi hjemme noen dager..! Men leste litt på nette, å der stod det at hvis de hadde feber i over tre dager, skulle man kontakte legen!! Ringer i morgen jeg da, hvis ikke den er borte!! Off, trodde vi skulle slippe unna alt jeg, siden hu ikke har vert syk en eneste gang på 15.mnd Syntes så synd på henne!! Men igjen, takk takk Er så greit å bare kunne spørre alle dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå