Gå til innhold

Ikke krangleinnlegg...men hva synes folk..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år og har tre barn.

Mannen min er 50.

Vi er begge spreke og "ungdommelige" for alderen.

Var egentlig ferdig med barn, men nå er jeg plutselig så utrolig babysyk igjen!

Jeg føler at vi liksom mangler det siste familiemedlemmet. Og blir trist av å tenke at jeg aldri skal ha min egen baby igjen.

Vi er jo litt gamle, spesielt mannen min. g hva mener "folk", ten at vi skal la dette styre valget vårt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp prevensjon og la naturen gå sin gang :)

Dette blir mer og mer vanlig...Lykke til!

Skrevet

Nei, jeg mener ikke dere er for gamle til å få barn igjen. Each to their own.

Dere er i hvert fall for gamle til å la andres mening avgjøre deres valg.

Skrevet

Mine foreldre var så gamle når de fikk meg. Desverre vil jeg si. Skulle gjerne hatt en sprekere mor, og en far som var i live.

Skrevet

Mine foreldre var veldig unge da de fikk meg. Dessverre vil jeg si. Skulle gjerne sett litt til min mor og hatt en far som var i live.

Skrevet

Hvis dere føler dere har overskuddet og plassen til et barn til i deres liv så;

"Go for it"

Lykke til!

Skrevet

Sysn ikke dere skal la andre folks meninger bestemme valget deres, men personlig ville jeg kanskje sett fram til å dulle med kommende barnebarn i stedet?

Skrevet

Kjenner flere i den alderen med små. Gjør som dere lyster, og ikke bry dere om hva andre måtte mene og synes. Får du mannen med på dette da? :-)

Skrevet

Kjempekoselig med en liten attpåklatt!

Jeg er nest eldst av 4 søsken, min mor fikk en gutt rett før hun fylte 40. Denne lillebroren min fikk mye omsorg av 3 eldre søsken, og er vel blitt skjemt litt bort:) Han er kjempeskjønn og veldig opptatt av de små barna han i ung alder fikk som onkelbarn.

Tror ikke folk kommer til å reagere negativt i det hele tatt!

Skrevet

se på det sånn : når siste barnet er 30 er pappan over 80 og kanskje ikke i live... og ja, man kan dø når som helst lenge før det også, men det er ikke poenget.

men for all del - kjør på hvis det er det dere vil! ingen andre som kan bestemme det :)

Skrevet

HI her.

Det er mest det med pappaens alder som får meg til å nøle, nettopp fordi det kan være dumt å ha en så gammel far når barnet blir eldre.

Min egen alder er jeg ikke så bekymret for.

Skrevet

Jeg synes dere skal ta denne avgjørelsen selv og ikke høre på andre. Det er bare dere som vet om dette er riktig.

Og at alder skal være en hidring.....................mange dør unge, noen lever til de er gamle og sprekere enn mange yngre i dag. Dere vet ikke hva fremtiden vil bringe, det vet ikke de som er unge heller. Ingen har noen garanti for at de vil leve til barna deres er gamle nok til å stå på egen bein.

Skrevet

70 er bare et tall. Det sier ingenting.

Mange har dårligere helse som 20 åring enn en del 70 åringer, så jeg ser ikke helt poenget ditt.

For alt du vet kan han leve til han blir mer enn 90 med bra helse og da er "barnet" 40.

Skrevet

åja, trodde det var alder dette handla om jeg? (altså, tall)..

syns 70 sier mye jeg, trodde ikke det var nødvendig og forklare det. ehm..det er vell ikke så mange 70 åringer som har bedre helse enn 20 åringer..

jeg syns det er for gammelt og lage barn når man er 40 og 50. men folk bestemmer jo selv:)

Skrevet

Heeregud!!!!!!!Ja dere er ALT for gamle. Og det trenger jeg ikke begrunne i det vide og brede en gang. Biologisk sett og allment sett så er dere for gamle.

Hvorfor ikke ta til dere en fosterunge istede?

Skrevet

Er man i form og sånn nogelunde moderne tenkende bør det ikke være noe problem. Vi har ikke de samme forutsetninger som helt unge for å oppleve barnebarn og oldebarn fra yngstemann, men mener absolutt vi har mye og bidra med ellers. Lever sunt, (hvor er alle unge foreldre når vi er ute i skog og mark?) god økonomi og massevis av kjærlighet å gi. Ikke er det vanskelig å komme opp om morgenen lenger, og vanligvis sutrer vi ikke etter barnefri og uteliv. Tror vel muligens at de på vår alder, ikke sitter her inne å klager på at partner ikke stiller opp, spiller data hele natten og er utro så fort han får sjansen heller. Men som sagt, man bør være frisk.

Skrevet

Mine foreldre fikk en attpåklatt da de var hhv 41 og 47 (uhell..). Det har gått veldig fint, men mamma sa at det er veldig slitsomt til tider og mye mer slitsomt enn "første runde". Så ut fra hennes erfaringer bør dere kanskje vente på barnebarn..? He, he..

Jeg har ikke noe imot folk som får barn sent, men jeg hadde nok ikke orket å begynne på'n igjen.

Skrevet

Helt opp til hver enkelt.. Har man god helse og klarer å få det til på naturmetoden så er det bare å kjøre på-- Stiller meg mer skeptisk til prøverør til de som har tippet 40....men naturmetoden blir helt annen sak... Kroppen sier fra hva den vil være med på selv :-)

Skrevet

Jeg var 38 og mannen min var 54 når vårt felles barn ble født.

Vi er spreke vi og har det helt topp. :o)

Skrevet

Hvis hun kan bli gravid så er hun vel ikke biologisk sett for gammel? Og hvis man bestandig skal tenkte på hva alle andre tenker, så er det faen meg mye man ikke bør/kan gjøre.

Hvis dere mener dere kan klare det og har lyst til det - så sett i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...