Gå til innhold

når reise på ferie til Usa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min samboer har vert der før og har så lyst å ta meg med dit på ferie.. vi skal evnt til Florida..

Med tanke på den lange flyturen lurer jeg på når vi evnt bør dra.. skal vi reise no i sommer når jeg forhåpentligvis er gravid(kanskje 20uker). eller skal vi vente til barnet er født.. og hvor gammelt bør barnevere før vi drar på en så lang tur.. noen som har erfaring på området??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri dratt med egne barn, men har vært på tur med søster som hadde med sønn på 1 1/2. Det var ikke noe problem med han når det kom til kjøring osv. Vi dro i påsken og det var varmt nok for og si det mildt. Jeg ville ikke anbefalt og dra på sommeren, med mindre dere er vant til varmt vær.

Skrevet

Hvis dere skal i masse Disney parker osv, er det bra å reise i januar februar, eller september. Da er det roligere i parkene, mindre kø og ikke så høy luftfuktighet.

Skrevet

men hvordan er det å ta med et lite barn på en flytur på 15 timer ca???

Skrevet

Nevøen min var kjempeflink på flyturen. Det var ingen syting eller skriking. Det er vel individuelt for ungene hvordan det er. Men jeg har bare positive erfaringer med småbarn på fly.

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg ville ha reist før barnet kom. Det er en veldig lang flytur og det er ikke alle barn som takler det like bra.

Det er trygt for deg å fly når du er i 20 uke, så jeg ville ha reist til sommeren.

God tur!

Skrevet

Jeg har vært i USA 2 år på rad nå, i mars. Kjempe fin tid å reise på. Fint vær men ikke for varmt. Var foresten i LA.

Men vil si at dersom du skal reise med baby, så vær 100% sikker på at du får midtgang sete med babyboks! Så du kan få lagt babyen til å sove litt. Jeg satt ved siden av et par, som hadde bestillt dette, men de fikk ikke alikevel... Så de måtte sitte med en 10mnd gammel baby på fanget i 9 timer. Å det ble fryktelig slitsomt. Til tross for at babyen var utrolig blid og fornøyd!

Jeg syntes så synd på dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...