Stolt mamma for første gang Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 jeg skjønner meg ikke helt på den der vogna mi. Den kalesjen faller av støtt å stadig. Skal den kun festes den ene plassen (de svarte hakkene som står i stengene) Finnes det noen bruksanvisning på nettet noen plass for Simo kombi vogn?
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 hehe har akkurat samme problemet.. skulle jo bare være å klikke den på igjen men den ene siden er jo helt løs... dårlig...
olebrum78 Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Prøve dra den litt lengre inn da? Eller bare sklir den av? har ikke hatt prob med det vi..
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 det går ikke for den stopper liksom i den ene stanga som går nedover mot hjulet:/
Stolt mamma for første gang Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 ja, det går jo fint å ta på igjen. Men så sklir den av igjen etterhvert, virker helt løs. Utrolig irriterende. Merker jeg angrer på vognvalget
Bellen^2 Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Vi sliter med det samme. Trodde vi hadde fått en "mandagsvogn", men det er kanskje en generell svakhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå