Gå til innhold

Jenta vår på 3 uker sover i samme seng som oss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har gjort dette? Hun koser seg sååååå fælt når hun ligger i seng vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.... gutten vår på 7 uker og :D

d ska han gjøre en stund til.. lukker alle ører og mulige steder der lyd kommer inn når noen forteller meg noe annet... han sover godt og d gjør vi også :)

Skrevet

Det samme gjorde vi de første 4 mnd:-) Nå sover han mest i sin egen seng, men ofte han sover hos oss fortsatt:-)

Skrevet

Hei

Fortsett med det, da får du ei trygg og god jente. Det er anbefalt også, ifølge nyere forskning. Mine 3 har ligget sammen med meg til de var ca 8mnd. Da har jeg lagt de i egen seng på vårt rom, der ligger de til de er 1år. Fungerer supert for oss!

Skrevet

Våres lille snuppe er bare 10 dager og sover i vår seng. Og der sover hun så godt :o) Kommer til og ha henne der en stund. De trenger jo masse nærhet de små :o)

Skrevet

Gutten vår på 3 uker også for det meste. Har en vugge ved siden av senga, men han har bare sovet i den noen netter og da bare i 3-4 timer.

Skrevet

Leah også, har gjort det siden dag 1 og kommer nok til å ligge sammen med oss noen mnd lengre:) Hun er 3,5 mnd nå:)

Skrevet

Lillemann har sovet inntil meg fra dag èn, og det er kjempekos, syns jeg...Mye enklere å amme om natten også, han slipper å gråte for å vekke meg, og jeg slipper å stå opp... Så jeg kommer til å fortsete med det ihvertfall så lenge han spiser om natten...Han er 3.mnd nå

Skrevet

Såfremt senga ikke er for liten og babyen har egen dyne, går det som regel greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...