Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Flere som har gjort dette? Hun koser seg sååååå fælt når hun ligger i seng vår.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 .... gutten vår på 7 uker og d ska han gjøre en stund til.. lukker alle ører og mulige steder der lyd kommer inn når noen forteller meg noe annet... han sover godt og d gjør vi også
gutt+jente+knøtt Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Det samme gjorde vi de første 4 mnd:-) Nå sover han mest i sin egen seng, men ofte han sover hos oss fortsatt:-)
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Hei Fortsett med det, da får du ei trygg og god jente. Det er anbefalt også, ifølge nyere forskning. Mine 3 har ligget sammen med meg til de var ca 8mnd. Da har jeg lagt de i egen seng på vårt rom, der ligger de til de er 1år. Fungerer supert for oss!
Belle&Mini Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Våres lille snuppe er bare 10 dager og sover i vår seng. Og der sover hun så godt ) Kommer til og ha henne der en stund. De trenger jo masse nærhet de små )
Hanne31 Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Gutten vår på 3 uker også for det meste. Har en vugge ved siden av senga, men han har bare sovet i den noen netter og da bare i 3-4 timer.
Mammapudding Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Leah også, har gjort det siden dag 1 og kommer nok til å ligge sammen med oss noen mnd lengre:) Hun er 3,5 mnd nå
Papegøyeblomst Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Lillemann har sovet inntil meg fra dag èn, og det er kjempekos, syns jeg...Mye enklere å amme om natten også, han slipper å gråte for å vekke meg, og jeg slipper å stå opp... Så jeg kommer til å fortsete med det ihvertfall så lenge han spiser om natten...Han er 3.mnd nå
aanonym Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Såfremt senga ikke er for liten og babyen har egen dyne, går det som regel greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå