Gå til innhold

Gravid?! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente lenger, og tok Clear Blue Digital test 4 dager før ventet menstrusjon. Den viser at jeg er gravid og jeg har sååå lyst å juble! Men selv om den viser det resultatet vi begge har ventet på, så er jeg redd for at det kan være andre ting som har gjort utslag siden den er tatt så tidlig?

Jeg går på anti depressiva, Cipralex. Noen som vet om denne kan gi utslag på testen? Finner ikke noe på nett om det.

Er så glad, men tør ikke juble helt enda :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det kan ikke gi utslag.

du er nok gravid.

gratulerer

Skrevet

Håper virkelig det.. Har egentlig lovet sambo å vente med å ta test til han kjøper, for jeg har brukt x antall tester de siste månedene lenge før tiden, men klarte ikke la være i dag :)

Får vente disse fire dagene på mensen, og hvis den ikke kommer så får vi juble ordentlig !

Skrevet

Tror nok ikke de skal gi noe utslag på om du er gravid!

Gratulerer så masse! =)

Tok samme test som deg i går, og min var også positiv, har jo så lyst å fortelle alle det, men må vel vente en god stund enda...

Men...jipiiii =)

PS har du ei jente fra før som heter Andrea (nicket)?

For det har jeg ;o)

Gjest Orkideen
Skrevet

Så gratulerer så mye med graviditeten!

En positiv test er en positiv test. Tror ikke Cipralex har noen påvirkning på testresultatet.

Hvis du ikke har snakket med legen om det allerede så bør du ta kontakt med lege så raskt som mulig angående bruk av Cipralex i svangerskapet. Jeg har gått på Cipralex og fikk beskjed om at jeg måtte slutte med dem da jeg skulle prøve å bli gravid.

Lykke til med den lille spiren

Skrevet

Jepp, jenta mi heter Andrea :)

Jeg skal prøve å ikke si det til noen før det har gått veldig lang tid, men tviler på at jeg klarer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...