Linda2007 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei, da har jeg syndet mot mitt eget løfte å ikke kjøpe EL-test. Klarte ikke mer enn 1 pp før vi gikk og kjøpte en pakke, mensen ble bare rot så vi følte at det ble bare rot for oss. Skal man teste både morgen og kveld for å være sikker?
Eira2010 Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Det er det beste ja, fordi lh-stigningen kan være såpass kort at man kan risikere å gå glipp av den dersom man tester bare en gang om dagen.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Nå hører ikke jeg helt til her inne, men jeg drev også og testet med eggløsningstester. Jeg testet hver ettermiddag, det var nok for meg.
Giinaღ Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Samme her. Det som anbefales er å teste på ettermiddagen. Men for noen (tror det er sjelden altså) så kan man ha så kort LH-stigning at det blir nødvendig med testing morgen og kveld. Kan bli ganske dyrt i lengden om du må teste to ganger om dagen I mitt tilfelle kom EL-testen godt til nytte. Fikk EL mange dager FØR jeg antok :) og jeg klarte heller ikke holde meg unna den testen lenger enn til 2. pp. Men så satt den også. Er 6 uker på vei nå. LYKKE TIL!!!
Linda2007 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Takk for tilbakemeldinger!! De er dyre disse testene ja, merket det på apoteket her om dagen:-) Kanskje vi skulle forsøkt å teste på kvelden i stedet ja, er på dag 10 i syklusen nå så det burde kanskje skje noe snart, men samtidig er jo alt bare rot nå etter at det plutselig gikk 33 dager mellom de to siste menstrasjonene mot 26 dager tidligere. Det er nå merkelig hvor vanskelig dette skulle være da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå