rampejenta - ny spire Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 hvor lenge og mye blødde dere etter utskrapning???? legene sa jeg kunne blø mens blødning i opptil 14 dager... men jeg har blødd noen få dråper i to dager no.. men jeg er no igrunn bare glad for det da
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 jeg blødde omtrent ingenting...max 2dager...(husker ikke helt) men var vertfall veldig lite.. fikk mens igjen etter nesten 5 uker.... lykke til videre...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg blødde ganske kraftig av og på i tre uker. Tror det er veldig individuelt hvor lenge en blør, jeg var ganske langt på vei, og fosteret kom først ut 8 timer etter igangsetting. Slapp utskrapning, men legen måtte inn å "hente" fosteret da det sto fast i livmorsåpningen og ikke ville ut. Fikk mens igjen etter 5 uker. Syklusen har vært litt rotete nå etter dette, men nå 3 mnd etter er syklus helt som før, og det er 1 uke til IKM:-)*spent* Lykke til videre!
2gutter:) Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 jeg hadde ma i uke 11 å måtte ha utskraping, blødde bare bittelitt i 2 dager, ingen smerter. men sa måtte jeg ha ny utskraping 9!! uker etter fordi noe var ijen å da blødde jeg bittelitt i 3 dager, så 2 dager opphold. Så mens lignende blødning, ikke mye i vel 1 uke.
rampejenta - ny spire Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Isig: hvordan ble det oppdaga at det var mere igjen da???
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jeg blødde i ca 10 dager, litt varierende mengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå