Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg har en 3 årig gutt,som ikke er særlig glad i å dusje alene. Vi har egentlig aldri dusja sammen, men for å få ham til å dusje seg sist, sa jeg at jeg kunne dusje sammen med ham,og han kunne få lov til å spyle såpen ut av håret mitt.Det var veldig stas, og da gikk det så greit. Men jeg lurer på : Er han for gammel? Jeg har aldri i mitt liv dusjet med min far,men det var naturlig å dusje med mamma.- burde han heller dusje med faren sin?
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 kanskje jeg er rar, men jeg er oppvokst med normal nakenhet og sett foreldrene mine nakne. mamma har jeg sett naken også i voksen alder. du kan dusje med gutten din..............
Gjest -<<- Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Der barnet eller forelderen setter grensen, tenker jeg. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å ta en dusj sammen med snart-treåringen.
Libido- Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg dusja sammen med både mamma, pappa og broren (som er 10 år eldre) min til jeg var rundt 11 år. Synes ungene kan bestemme selv hvor lenge de synes det er greit.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Når barnet viser tegn til bluferdighet...for min datter begynte det rundt 8 års alderen og da respekterte jeg det.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jeg synes absolutt ikke det er noe galt i at en mamma dusjer sammen med sitt tre år gamle barn. Som en annen her sier: når barnet selv begynner å bli bluferdig, er det på tide å slutte.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Til ungene selv begynner å få bluferdighet.
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Jeg kan huske at jeg både dusjet og badet sammen med pappa, så jeg må ha vært mer enn 3 i hvert fall. Husker ikke når vi sluttet med det, men jeg kan ikke huske at jeg noensinne syntes det var ekkelt at det var pappa og ikke mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå