Gå til innhold

Nattasøvn!:-(


Gjest

Anbefalte innlegg

Fra i mårra natt ska Kari Naphaug metoden prøves her...Ho e så mye oppe på natta at æ trur æ KLIKKA!Ho spis godt på dagen så nu e d stopp....Ska ha barnevakt på lørdag også,så da e d greit at ho søv mest mulig....Enn dåkkers?Korsn e nettern dåkkers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hu våken om natta,eller bare våkner hun til mat?

Han her våkner til mat 3 ganger om natta,men sovner etter han har spist..

Trenger egentlig ikke mat om natta han her heller,for han spiser godt om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke våken....bare pupp,å så sovna ho igjen.Prøvde å la ho bare sug maks 5 sek.å la ho tilbake i senga igjen...sovna med en gang!!!Så d e jo tydeligvis bare kos el.Å så e d mårra kl.0700!!Da e ho ferdig me natta:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, endelig er nettene bra! Jenta vår har våknet mye om nettene for tutt eller melk. Nå får hun 3 måltider til dagen (grøt,middag, grøt) og melk, og pluteselig begynte hun å sove. Nå sover hun fra kl. 19 til alt mellom 4 og 7. Da gir jeg henne melk og hun sover til morgen. Det synes jeg er bra! Jeg har ikke praktiskert noe gråtekur eller noen ting slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Kari Naphaug metoden?

Er det sånn "gråte til man sovner" metode, samme som Ferber?

 

Siste uken har det gått bedre på natten. Sovner mellom 1830-1930 og våkner alt i fra 00-04 for pupp. Så er det morgen alt fra 05-07...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hær e d natt alt fra 19.30-21. pupp en gang mellom 00-03. våkne alt mellom 5og7. nån gang 2 g pupp. altså hvis han våkne 5 får han pupp å sov som regel time halvannen til. men kunne gjerne ønske at han sov hele natta. han ligg jo på eget rom og alt. han spis grøt på dagen og til kvelds, men får han omentrent ikke til ¨å spise nå middag. han får og frukt min en gang. tips til å blir middagsgutt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Flyttet henne inn på eget rom når hun var 4 mnd. Da var det et styr med smokk hele tiden om natten. Dette sluttet med en gang vi la henne på eget rom. Har alltid sovet godt og det gjør hun forsåvidt ennå. Har sovet rundt i 3 mnd nå (er litt over 6 mnd nå), men litt styr de siste ukene da hun har vært forkjølet og tett i nesen, noe som gjorde at hun ikke fikk spist nok og derfor våknet på nettene og var sulten.

 

Men kan ikke klage for hun sovner om kvelden av seg selv og sover til en gang mellom 06-08, avbrutt av at jeg kanskje må opp en gang eller to for å plugge i smokken. Men dette varierer også av og til sover hun gjennom andre ganger må jeg opp ett par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...