UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 at et lokalt idrettslag kommer å henter panteflaskene mine en av de nærmeste dagene, fordi de skal på cup. (Lapp i postkassa) Ingen "Vær så snill" eller "På forhånd takk"... Det blir nok ikke satt ut noen flasker fra detta huset.
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 får ta inn mine jeg da. de står på trappa fordi jeg skal ta de med..........
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jøss, ja det var jo ikke værst. Hadde nok vært bedre med en vennlig forespørsel om støtte....
mammamamut Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Nei vet du hva!! Går vel an å spørre høfflig! Jeg hadde vært hjemme når de kom å sagt hva jeg mente om den lappen der ja! Hadde ikke fått 1 flaske!
Makka Pakka Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Nei en slik måte å gå fram på er nok ikke den beste måten å få godvilje på . Tror jeg hadde blitt irritert jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå