Pysa Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 at de gidder å stå i nesten to timer og hyle og skrike og kaste bamser og smokker, bare fordi de har lyst til å kose med meg? Dét er kjærlighet, det!
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 her ligger det også bamser strødd på rommet.......... men det hjalp ikke. Vi får kose mer i morgen..........og det gleder jeg meg til!!!!
Mockanin Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Høres ut som kjærlighet... Nå vet jeg ikke hvor gammel barnet ditt er, men min er snart 2 år nå og det han sa om meg etter at jeg hadde jagd han inn på rommet og i seng for n'te gang i kveld har så absolutt ikke noe med kjærlighet og gjøre. Han snakker ikke så godt ennå. Men når jeg hørte han freste mamma og kom med noen "gloser" (som jeg ikke helt klarte å tyde) så skjønte jeg jo på fresingen og tonefall at dette var nok mere en forbannelse enn kjærlighets erklæring
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Er det ikke en god følelse? Her en kveld kom jenta (snart 3) opp i sengen og la seg med ansiktet mot meg. Hun la hånda rundt meg, smilte og sa søtt "jeg skal passe på deg jeg mamma". Da smelter man ganske raskt )
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 imponert over tolmodigheten din jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå