lillegull:) Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 får ikke til å pumpe ut melk lengre.. eller, det kommer jo men fryktelig lite om gangen... blir så oppgitt.. driver å skal pumpe ut å fryse ned for jeg skal bort en kveld i januar og tenkte å ta meg litt vin. noen tips til å få fart på sakene??
Loglady Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Prøvd nesespray som setter fart på utdrivningsrefleksen?
Søskendrøm<3 Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 ammete eller fennikkel kapsler. jeg gir kun tillegg selv når jeg skal bort.
lillegull:) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 kanskje jeg skal droppe styret å la han få tillegg. skader jo ikke en sjelden gang i blandt..
Mammapudding Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Plages også med å pumpe pultselig, får det bare til hvis hun ligger på ene puppen og pumpa på den andre, da strømmer det bedre:) Men uten hennes hjelp kommer det bare 10-50 ml..og det tar laaaang tid..Irriterende!!
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 For å få til pumpinga noe særlig så må jeg: *være varm *pumpe om morgenen da puppene er fullest *ha litt melkespreng *eller så må pjokken die det andre brystet mens jeg pumper. Nesesprayen hjelper ikke meg, dessverre. Men du har jo god tid til januar da. Om du får ut 25-50 ml pr dag, så har du jo ganske kjapt nok til å være borte en kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå