chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 skal jeg begynne å tro at jeg er gravid.. hehe, fanken meg helt utrolig. Samboers legemer var borte på siste prøven av spermier... Og jeg hadde EL for en uke sia, og han sluttet på kuren for 2 uker siden. Så den infeksjonen kan ikke hindre de friske cellene å gjøre jobben denne gangen, men han har nedsatt kvalitet uansett så vi skal ha hjelp, men tenk om vi klarte det selv uansett?? Begynte på spray i dag (nedregulering) og kan ikke ha merket bivirkninger av den så snart... Virkelig ømme brystvorter, stikker i puppene når jeg klemmer på dem. Mens-murringer i magen og veeeeeeldi trøtt i går og i dag!!! Tenk viss!!!=)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Ja -tenk hvis!? Hadde jo nesten vært litt typisk om det hadde klaffet nå! Krysser alt unntatt bena for dere!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 hvis du tror du er gravid burde du dra til legen. det sprayen er ikke mye bra isåfall...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg tror ikke helt... mener dette er så typisk meg når det nærmer seg IKM..... kjenne alt av tegn men tanta kommer uansett liksom. Jeg går utifra negative tester men drømmer meg bort i symptomene...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå