Safir Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Bortsett fra friske og snille barn? Og hva i all verden kjøper man til samboer??
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg ønsker meg jobb. Utover det så ønsker jeg meg ingenting.
Mrs. Bouquet Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Ny mobiltelefon. Den jeg har synger på siste verset fordi det er en ting jeg ikke er spesielt interresert, og dermed har til de ikke orker mer.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg ønsker meg sportsundertøy og vinterklær til terrengsykling....og jeg tro jammen han får det samme av meg
Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Jeg ønsker meg svarte skinnhansker, hardbox sminkekoffert og smykkeskrin. Kjærsten skal få boblejakke fra North Face.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Bergans jakke Tempurpute Uggs kenwood major i børstet stål phillippe starck sin ghost stol støpte negler masse interiørgreier dvd`er pene håndkler god pysj litt av hvert med andre ord
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 digital speilreflekskamera, fotpleie og evig kjærlighet........
Makka Pakka Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 --Ønsker meg praktisk, passelig og pent undertøy --Ønsker med en sånn spa-maskin fra NuSkin som bl.a fjerner rynker og uren hud . Er et stykke opp i 30-årene men har fremdeles uren hud + mye arr etter mange år med slike plager. Drømmer om ren og glatt hud!!!!!!!!! --Klær --Sko --Fotpleie Er selv på leting etter noe lurt å kjøpe til samboeren min. Han ønsker seg en sovepose som tåler mange minusgrader men den blir for kostbar for meg..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Ny rettetang, vinterdress bukse, turski, div pynteting, lyst sengetøy, pene rammer, gratis vaskehjelp, større hus.. +++ Til samboer skal jeg kjøpe en god parfyme jeg fant her om dagen, en bjørn borg kosebukse + noe annet han ønsker seg.. vet ikke helt hva mere enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå