Blue Lady Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Trenger litt tips her, hva har dere kjøpt? Skriv kjønn og alder på barnet. Lucas 2 år og 4 mnd får: *Plastelina *Store perler *Brett til perler *Tegnebok *Småbiler *Magnet til å ha på kjøleskapet *Godteri på lørdager Der har jeg stoppet opp...
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 hva med noe aktivt? en lapp eller et bilde som symboliserer eks mating av ender (om d er i nærheten) tur i svømmehall, tur i skogen, lekeland, baking av eks pepperkaker, pynte pepperkakehus o.l... ellers: - bildebøker - juice - rosiner - byggeklosser
imsdal med julesmak Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Lillegutt på 2 år og 5 mnd. får: Tog til Brio togbanen sokker med toget Thomas malesåpe dvder (kjøpt billig på cdon.com) duplo Dinosaurer små dill fra www.helti100.no
Blue Lady Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Jo aktiviter var lurt! Tror det må passe sånn at vi kan gjøre det med en gang han har åpnet, han skjønner ikke tidsbegrepet ennå, kan ikke si vi skal dra i bassenget etter middag om han åpner på formiddagen.
Safir Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Jente 20 mnd Lekefrukt og grønnsaker (ser for meg at jeg har gaver for mange dager med dette....) Pensler Maleskrin Fargeblyanter Rosiner Armbånd med treperler Kjede med treperler Små dyr Putebamse
d",)~^~^~ Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Gutta på 5 og 7 år får: - plastelina - tannbørste som blinker - pokemonkort - draco heads figurer - notatblokk - pirates of caribean biler - klistremerker Snuppa på 22 mnd får: - ballerina skjørt - skinntøfler - little pets kattunger - strikk og spenner Oops, kommer ikke på mer, men det har vært lettere å finne stæsj til jenta enn guttene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå