Lillegull og spiren Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei:) jeg har jo skrevet til deg endel ganger,men enda ingen spire er kommet. Jeg har vært til undersøklese og alt var bra med meg og samboeren min har testa seg og alt er bra med han. Jeg var inne til lap for 3 dager siden og da fant de ut at den høyre egglederen min var tett,så nå har de ordnet opp der inne. Legen sa det var mye større sjangs for å bli gravid nå...så nå er jeg så spent.. har el midt i desember en gang,så da får vi se om det blir en liten spire i des. men jeg er veldig spent på hva du får opp kimby...vil du ta en titt på meg igjen?? klem:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 vet du baas jeg er veldig sikker på at du blir gravid innen februar og da med en gut...jeg er 90% sikker....har følt d en liten stund at d kommer til og snu for dere...hadde vært veldig gøy om vi ble d sammen da.. ønsker deg lykke til hadde vært fint om du hadde orka å se på meg også...
Lillegull og spiren Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 skriver til deg senere statosen:) har det ltt travelt nå kimby....har du lyst til å se på meg nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå