Gå til innhold

Intimbarbering mens barna ser på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann sitter i dusjen og leker og mamma benytter anledningen til å stelle seg litt. Hva mener vi om det?

Er intimbarbering relatert til sex eller er det kun for hygienens skyld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får jo huske på at barna har en innebygd opplysningsplikt, og denne plikten kan dukke opp på litt ubeleilige tidspunkter :-)

Skrevet

Hahaha, nei det må vel ikke være sexrelatert, men om lillemann er stor nok til å snakke ville jeg unngått det med mindre du tar kommentarer i barnehagegarderoben på stående fot også når ungen roper ut at "Og vet du hva atte mamma har masse hår på tissen så hun må klippe dem bort så ikke de skal komme utenfor!" ellerno'.

Skrevet

Det er jeg da klar over. Men jeg har ikke på noe sted i innlegget mitt antydet at jeg bedrev slikt. Og du har ikke svart på spørsmålene mine.

Skrevet

Hadde nok ikke gjort det,plutselig sitter de i barnehagen eller hvor som helst og sier at mamma barberer tissen.....

Uff nei det vil jeg helst unngå...

Da min søster var liten og mamma hadde mensen lurte hun fælt på hva det var hun var vel 5 år og jeg 9 år,da kom hun løpende i gata,mamma blør i skrævet,da var jeg flau da....

Skrevet

nei, den dropper jeg...tar det når jeg er alene i dusjen! som sagt over - barn prater - høyt! hehe...

Skrevet

Ja de prater høyt,og sier ofte litt for mye av det gode,stedattra mi var veldig kry da pappa hadde fått ny kjæreste hun var 6 år da,en kamerat kom på døra og skulle hente noe kl 3 på dagen da kom hun ut og sa pappa har fått ny kjæreste,hun ligger inne i senga,vil du komme inn og se henne??? Jobba nattevakt da så de hadde nettopp våkna meg,men man kunne jo tro at vi hadde gjort noe annet kl 3 på dagen uff...litt flau da og vil du se henne,fremvisning av den nye dama til pappa he,he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...