Baby-i-magen Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 jeg er 13+3 i dag,og har alerede kjent bevegelse:) og merket godt det var bebin ja:)
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Å, er det ikke hærlig når man for første gang kjenner at nurket lever og at det turner rundt inni der!! Er selv 15 uker på vei nå, og har kjent liv i litt over to uker. Er så deilig! Blir moro når innkallelsen til ul kommer snart, så får vi SETT det lille nurket også, -evt: nurkene.... Jordmor tror det kanskje er to der inne... Jeg tror vel egentlig bare det er en, men blir uansett spennende å se! Kos deg med bevegelsene!
Baby-i-magen Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 koselig:) oi to,blir spennende med ul da:) ja er orntlig kos og kjende det er liv inni der ja:)og koser meg masse:) skal selv på ul 21 desember:)gleder meg masse:) kose deg du også
Thea-81 Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Hva slags liv kjenner dere? I hele helgen har jeg kjent kiling/stikking under navlen. Er bare 12+3, men er tvillinger.. Kan det være livmoren som er på vei opp fra bekkenet..?
kattepus Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Hvordan klarer dere å kjenne liv så tidlig? Jeg er snart i uke 16- og jeg kjenner ingenting foreløpig. Kejnner litt bobler inni magen av og til, men dette er vel bare luft? Vet jo ikke helt hva en skal kjenne etter heller da, dette er første svangerskap....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå