Lotta med novembergutt Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hehe, nå har jeg gått fra høstprøver, til vinterprøver, og nå tror jeg at jeg vil vente til april istedet. Blir liksom aldri helt klar jeg visst :\ Synes det er kjempevanskelig å planlegge dette når jeg er student. Tenk om ditt og tenk om datt ... Men nå venter jeg til april, da er sambo ute i jobb (han er fortsatt student), så da er det enklere å se hvordan økonomien blir. Dessuten må jeg gå ned noen kilo, og har skjønt at jeg ikke rekker det på bare 1-2 mnd. Men en januar/februar-baby blir vel fint? Da kan jeg jo hoppe av studiene i ett år, også hoppe på igjen på 2. semester... Tenk at noe så koselig og naturlig skal være så vanskelig :\
SandraSalamander Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Skjønner akkurat hva du mener:) Det er jo uansett greit å planlegge å få unge rundt semesterstart, enten høst eller vår. Da er det mye enklere å begynne på igjen der du slapp:)
AO3 Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Det er koselig og naturlig - men det er samtidig en vanvittig stor omveltning i livet, så det er kanskje ikke så rart at det er vanskelig også? Før eller senere tror jeg alle bare må *velge* å gi blaffen i en hel mengde "tenk om ditt og tenk om datt" og bare hoppe i det. Ethvert barn er jo et sprang inn i det ukjente, så og si, uansett jobb- eller studiesituasjon. Men sånn rent umiddelbart høres det fornuftig ut å vente til samboeren din er ute i jobb. Greit nok at man får mye støtte fra staten, men det er jo greit å kanskje ha litt til overs etter at de faste utgiftene er betalt, også. Det skjer når det skjer, og da vil det være det rette tidspunktet.