Gå til innhold

Hvor ofte bader dere barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig å bade hver kveld? 4-åringen her bader ca 3 ganger i uken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 ganger i uka, eller etter behov. Er 1,5 år.

Skrevet

Bader 1 åringen vår hver kveld dersom det er tid til det, men vi har ikke såpe i vannet og såper han inn hver gang. Det er mest fordi det er en koselig avslutning på dagen. Han elsker å bade!

Skrevet

Hver kveld.

Men bare med vann noen ganger da...ikke såpe og hele greiene hehe

Skrevet

Har ikke badekar så han bader omtrent aldri, men han dusjer omtrent hver annen dag. Balje måtte vi gi opp for han blir helt kokkos, så moro at det blir farlig!

Skrevet

Nå er han gått over til å dusje - men hver kveld ja. Bruker såpe og shampo annenhver dag. Litt asan på rumpe og tiss daglig.

Skrevet

Min har fått helt dilla på å dusje han da så han vil bli med meg i dusjen hver kveld siden jeg dusjer hver kveld. Vasker han med såpe sånn hver 3 dag kanskje men vasker han med såpe nedentil hver gang han dusjer da.. Og kun bare vann resten av kroppen. Han elsker det og må bare få lov å bli med inn :) Han er 21 mnd.

Skrevet

annenhver dag.... oftere hvis nødvendig.

Skrevet

Jenta mi vil bade hver dag, men holder oss til annenhver da hun fort blir tørr i huden av for mye bading. Hun står og ser opp trappa til badet hele dagen og roper BA! så hun kunne ha sittet i karet mesteparten av tiden hun er våken.. Søt da.. hihi..

Skrevet

1 dag i veka. Om det er nødvendig med meir gjer vi det, men svært sjelden. No er ikkje tulla så glad i å bade heller, særlig er hårvaskinga eit herk. :)

Skrevet

Her bades det 3 ganger, men ved behov bades d mer hehe..

Skrevet

Hadde det vært opp til gullet selv, så hadde nok hun gladelig badet flere ganger hver dag.....

Men prøver å begrense det til en gang hver dag, eller gjerne annenhver dag...

Skrevet

Gjennomsnitt 2.5 ganger i uka. Blir mer nå fordi jeg har henne tummy tuben når jeg skal vaske hår og ta berbering selv, og det er annen hver dag. I helgene slipper jeg å ha henne med for da kan pappan trå til.

Skrevet

Barn nr 1 hver dag

Barn nr 2 ikke hver dag

Barn nr 3,hehe henne tørker vi støvet av en gang i blant!

Dette stemmer godt for oss. Kan like gjerne være 2 ganger på en uke så 4, tar henne ofte i dusjen i sammen med oss da.

Å selfølgelig etter behov! Og ho blir jo godt vasket hver dag.

Skrevet

Lillegutt på snart 19 mnd bader hver kveld og har hatt den rutinen leeeeenge.

Han elsker å bade så det har blitt en el av den faste kveldsrutinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...