Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

et par som ikke har hatt sex siden barnet ble unnfanket, og nå er babyen 10 mnd gammel??

Dømt til å mislykkes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det syns jeg ikke.

Gullet vårt ble laget i april.... 2006...--og har enda ikke hatt sex

Skrevet

det kommer jo an på da.. er begge fornøyd med situasjonen så er det jo helt greit.. men mange ganger er det jo sånn at den ene parten ikke er tilfreds og da blir det jo dumt.. men sålenge man er åpen og snakker om hvorfor man evt ikke har lyst og sånn så er det jo helt fint..

Skrevet

At de ikke lenger er et kjærestepar med venner som bor sammen.. Sånn i første omgang, men det kan jo være medisinske grunner til at sex-livet ikke er der også. Blir noe annet med eldre mennesker, men for meg høres det veldig unaturlig ut at unge mennesker som er kjærester/bor sammen skal ha så lite sex, da er det noe som skurrer.

Skrevet

Det kan gå fint det. Slik hadde vi det også. Sexlysten var ikke på topp når jeg var utslitt og lillevennen sov og det eneste jeg ville da var å sove. Dessuten var det sårt og vondt nedentil lenge, - og melk som rant og ikke noe stas.....

Prøv å kos med hverandre og finn andre måter å uttrykke nærhet på, lysten kommer tilbake hvis man gir det grobunn. Til slutt må man kanskje bare bestemme seg for å prøve å ha sex igjen, for når det går så lang tid blir det liksom ennå vanskeligere.

Skrevet

Jeg tror det er viktig å ikke glemme bort kosen med kjærsten. Selv om man er sliten og ikke lyst. Jeg gruet meg veldig til vi skulle ha sex etter 6 uker etter fødselen, men jeg ble overraska over hvor deilig det var ;-) Det er verdt et forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...