Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg er 36+1 i dag og er aktivt sykmeldt,ringte sjefen i kveld og sa at jeg ble hjemme i morgen men kom på kurs om kvelden som var obligatorisk. Jeg har av og til vond rygg og er sliten for tiden. Jobber i bhg,har ikke vært mye borte til nå og har fått skryt av at jeg har jobbet så mye som jeg har gjort. DA jeg snakket med henne i kveld,spurte hun hvorfor jeg ble hjemme,følte det som om jeg måtte ha den gode grunnen til å være borte på dagen. At det ikke var greit at jeg var borte i det hele tatt. Egentlig er sjefen ganske forståelsesfull,så det kan godt være at jeg tolket henne feil og at det ikke var meningen hennes å høres så streng ut i tlf. Har en uke igjen til permisjon og det blir nok ikke mye jobb på meg denne uka. Men føler meg uglesett når jeg blir hjemme.
nr 6 på vei Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Vær hjemme med god samvittighet, og dropp kurset på kvelden også. Obligatorisk er ikke for deg som har aktiv sykemelding, dessuten så blir du sikker borte bortimot et år, legg deg nedpå å slapp av og nyt dagene.......................................
Fru.Antonsen Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Uansett, er du sykemeldt har du ikke "meldeplikt" til arbeidsgiver. Dessuten i din situasjon burde hun forstå deg og være glad for at du faktisk har jobbet såpass lenge. Er ikke mange idag som har kunne jobbet såpass langt ut i svangerskapet. Så ta deg tid, slapp av, og nyt hverdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå