Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Føler meg litt alene her, men har funnet svar på mye av det jeg har lurt på, derfor er jeg her..... Vanligvis holder jeg til på "Mine, dine og våre barn".
Brillemamma Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Tror nok alle som er her på bli gravid planlegger og har lyst på barn,ja...
L<3E<3 Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Hei:) tror ikke d er så mange av dem her inne næj.. hehe.. er jo på BLI GRAVID da. men koslig at du er her å da:) klem
Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg bare lurte..... Jeg har bare en følelse eller mistanke om at jeg kanskje kan være gravid - selv på p-piller. Ingen krise hvis jeg er det (er gift), men vi hadde ikke tenkt det akkurat nå. Får bare se...evt. kontakte lege hvis det kan være noe annet. (Er jo liten sjanse for at jeg er gravid da.)
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Ja! hehe! Må alltid stikke innom her. har en sønn på 3 år, og var mye her inne da han ble planlagt. Oppdaget for en stund siden at jeg plutselig ble babysyk igjen! Har overhodet ikke vert det før... ville vente lengst mulig. Er ikke sammen med barnefaren, men har fått ny kjæreste. Har ikke nevnt til han at jeg har lyst på baby igjen, og til min overraskelse sa han plutselig en dag: Jeg har lyst på baby! Skal vi få en nå eller? Ble veldig overrasket! Men dagen etter fikk han visst litt kalde føtter, og fant ut at vi skulle vente litt til.. Får heller strekke meg til sommeren med prøving =) Men trodde at NÅ skulle jeg faktisk tilhøre gjengen her inne! Men neida.. får vel bare smøre meg med tålmodighet, selv om jeg stadig titter innom likevel.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Ja, fordi jeg er fryktelig babysyk igjen:) He he. Vil ha nå. Men må vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå