Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 De er henholdsvis 3 mnd og 2 år, noen gode tips til en liten ting vi kan gi? Det er ikke familie, men noe relativt nye venners barn som vi har lyst til å gi en liten oppmerksomhet til jul. Ikke for mye, ikke for lite, men noe som blir satt pris på...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2007 ingen kreative damer her i dag?
imsdal med julesmak Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Rangle eller biteleke til minsten og tegnesaker til den største. Eventuelt en ball eller bok de kan ha sammen )
Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Det var faktisk litt lurt! Ikke for mye, ikke for lite og noe man kan ha glede av en stund:) Har ikke lyst til å kjøpe typ like bodyer eller noe, men tegnesaker var lurt til storebror (han har alt av leker fra før..) og en symbolsk søt liten ting til lillebror! Supert, takk!!
d",)~^~^~ Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Ikke for å ødelegge givergleden, men har dere avtalt med disse nye vennene å utveksle julegaver? Ja, jeg vet at julen handler om å gi og ikke få, men for meg personlig så blir det utrolig dumt å få gaver og så har ikke vi tenkt å gi dem noe... Men så er jeg en person som kanskje er litt flinkere til å gi enn å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå