Gå til innhold

15mnd-surver og surver....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Snuppa vår er 15mnd, å hun har alltid vært en bestemt dame. Men nå i det siste har det tatt helt av, hun surver hele tiden... Legger seg ned å hyler, holder gjerne på 5-10min på det værste! Survingen går gjerne på at hun vil ha mer mat, men hun kan ikke få mat hele tiden! Spiser 1 brødskive ca hver 3-4 time, noen ganger yoghurt, eller det vi spiser ellers. Noen som har det på samme måte?

Vi lar henne avreagere, så kommer hun inn til oss etterhvert. Men det går ikke særlig lenge i mellom turene. Er hun kommet i den såkaldte trass-alderen allerede...?

Er så vanskelig når de er så små, får ikke uttrykt seg så godt...

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår på14mnd er akkuratt sånn også.Blir hysterisk om det ikke er noe han får lov til.Har aldri sett noen som har sånn temperamang som han.Det er helt forferdelig... Legger seg ned,hyle og skriker, sparker og slår, biter på bord og benker, og skriker helt til vi tar han opp. Gir seg ikke.Han kan hyyyle i en time om han finner det ut..

Synest også det er vanskelig når han er så liten...

Jeg tror nok de fleste har en sånn trass-periode i denne alderen... Skal teste ut oss foreldrene..

Skrevet

Huff..! det er ikke lett! Syns jeg går å sier NEI hele tiden... For hun skal jo selvfølgelig bare drive med ting hun da helst ikke bør drive med...!

Ja, det er sikkert en overgang, men syns det kommer vel tidlig :)

Skrevet

Sitat fra hovedinnlegget: "Survingen går gjerne på at hun vil ha mer mat, men hun kan ikke få mat hele tiden! Spiser 1 brødskive ca hver 3-4 time, noen ganger yoghurt, eller det vi spiser ellers."

Gir dere ikke henne mat når hun er sulten? Stakkars jente. Barn skal jo spise til dem er mett til hvert måltid!!

Skrevet

Må si jeg også reagerte litt på det HI sier om maten. Det er jo dager vi også er mer sulten. Og de små vokser jo mye nå:) Ikke alltid det er nok med en brødskive. Så for meg høres det jo nesten ut som hun sutrer fordi hun er sulten...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...