Gå til innhold

Hvor får jeg tak i iPhoto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ei lenger ned her som har laget det nydelige julekortet med iPhoto.

Jeg er helt fersk i Mac´ens verden, så jeg lurer på hvor jeg får tak i iPhoto? Finner det ikke på maskina tror jeg?! Hvor får jeg i så fall kjøpt det....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer da som standard-programvare på Mac vel? Sjekk i Finderen, under "Porgrammer"?

Skrevet

Får vel lete litt da... Har kjøpt den brukt, av ei som brukte den i to mnd bare. Er en PowerBook G4 om det har noe å si?! Er virkelig helt grønn...;)

Skrevet

Finner den ikke under programmer....

Skrevet

Ligger vel som standard det tror jeg...? Hvor lagrer du bildene dine? Jeg er ganske så grønn selv altså, men tror at det er standard...

Skrevet

Let etter den i finder...

Skrevet

Jeg lagrer bildene mine på den gamle pc´en vår, har nettopp begynt å bruke mac´en... Har søkt i finder, da kommer det opp noen bokser hvor det står iPhoto, men får ikke åpnet noen av dem?

Skrevet

Åpne Finder-vinduet og søk etter iPhoto i søkefeltet der da? Om du ikke finner den så kanskje den ikke er installert? Men trodde det var standardutstyr på alle Macer.

Skrevet

Kommer opp iPhoto album og library... Får ikke åpnet noen av delene (er vel pga at jeg ikke har noen bilder på maskina)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...