Gå til innhold

Farge håret med spire i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det er flere der ute som farger/bleker håret. Jeg pleier å lysfarge håret mitt hver tredje/fjerde måned. Nå er det dessverre fire måneder siden sist og det ser ikke ut!! Men jeg er litt redd for å gjøre det nå som jeg har en seks uker gammel spire i magen. Noen som har kunnskap om dette kan være farlig? Hva gjør dere? Jeg tenkte kanskje å vente til jeg er ferdig med første trimester og de vitale organene er fikset. Men er det nødvendig drøyer jeg til sommeren med dette håret. Vil ikke gjøre noe som kan være skadelig.. Takknemlig for innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg litt på også.. er litt usikker på om jeg skal farge nå, eller vente. Men frisører blir jo gravide de også, og de driver jo i disse kjemikaliene hele dagen så tviler på at det er skadelig :-) Men lurt å forsikre seg først gitt!

Skrevet

det er ikke farlig å farge håret.det eneste som kan skje er at fargen gjerne ikke blir sånn den skal,men det trenger ikke skje! men farlig for fosteret er det ikke.vi har 3 gravide på jobb og di farger håret og alt er bra med bebiene deres:)

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at man ikke bør farge, men at det er greit å stripe,siden fargen da ikke kommer i kontakt med jodebunnen. Siden du vil ha håret lysere kan jo det være et godt alternativ? :)

Skrevet

vi har snakket med alle leverandørene til våre merker og di sier at det ikke er farlig å farge håret. regner med di har god peiling på det:)

som sagt så er det 3 stk på jobb(er frisør) som har jobbet hele tiden oppi kjemikaliene og farget håret,og alt er bra! tror ikke di hadde gjort det hvis det var farlig!

Skrevet

Signerer høstprøver her! Jeg er også frisør,og det er helt ufarlig å farge håret. Det var litt værre før,men nå inneholder ikke fargen noe som er skadelig. Tenk på oss som står oppi det flere ganger om dagen. Det går jo helt fint. Så det er ingen fare. Våre leverandører og kjemikere garanterer for dette. Om ikke hadde jo frisøryrket vært risiko,noe det ikke er. Det er anbefalt at man gjør det hos frisør,med tanke på ventilasjonen. Og dette med at fargen kan bli litt annerledes enn forventet,så har man mulighet til å rette det opp.

Man trenger å fiffe seg opp litt,kanskje enda mer i svangerskapet. Det å få håret fikset,er bare deilig. Og noe man trenger.. For å føle seg litt pigg! Så kos dere med hårfarge/bleking. Ufarlig. :)

Skrevet

Hei dere! Takker for oppklarende svar! Så ikke spesielt lyst på å ha denne etterveksten i åtte måneder til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...